شناسهٔ خبر: 67283166 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

شوخی جالب ابطحی با امیرحسین ثابتی بعد از حضور در برنامه تبلیغاتی جلیلی /خیلی ناراحت نباش منم به جای همسر کروبی رفتم +عکس

محمدعلی ابطحی بعد از حضور امیرحسین ثابتی در برنامه تبلیغاتی جلیلی به طنز مطلبی را خطاب به او منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدعلی ابطحی، رئیس دفتر رئیس دولت اصلاحات در واکنش به حضور امیرحسین ثابتی به جای اعضای خانواده جلیلی در برنامه تبلیغاتی او، در کانال تلگرامی خود نوشت:

طنز انتخاباتی و همدردی با آقای ثابتی

در فضای مجازی دیدم با دختران آقایان پزشکیان و قالیباف مصاحبه کرده بودند در همان لوکیشن با آقای امیرحسین ثابتی نه به عنوان دختر آقای جلیلی که به عنوان نماینده آقای جلیلی مصاحبه کرده اند. کلی حرف وجدیث درست کرده اند و تیکه انداخته اند.

خواستم با آقای ثابتی همدردی کرده باشم. در سال ۸۸ خانم رخشان بنی اعتماد یک سری برنامه مصاحبه با کاندیداها می گرفت با کاندیداها و همسرانشان.

یک روزی دیدم آقای کروبی زنگ زد و گفت زود بیا فلان استودیو. وقتی رسیدیم آقای مهندس موسوی و خانم رهنورد مصاحبه شان تمام شده بود و داشتند می رفتند. مهندس از آقای کروبی پرسیدخانم کوشن؟ گفت سفرن. من با آقای ابطحی آمدم. خنده ملیحی آنها کردند.تازه فهمیدم من در این مصاحبه باید جای خانم آقای کروبی باشم.

حالا شما خیلی ناراحت نباشید به جای دختر آقای جلیلی رفتید. من به جای خانم آقای کروبی رفتم.

ضمنا اقای جلیلی دختر ندارند و این نوشته فقط طنزه

شوخی جالب ابطحی با امیرحسین ثابتی بعد از حضور در برنامه تبلیغاتی جلیلی /خیلی ناراحت نباش منم به جای همسر کروبی رفتم +عکس

27211

نظر شما