شناسهٔ خبر: 67283155 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس ستاد انتخابات استان کردستان تاکید کرد؛

لزوم تمرکز بر بهره‌وری از فضای مجازی در حوزه انتخابات

سنندج_رییس ستاد انتخابات استان کردستان بر لزوم تمرکز بر بهره‌وری از فضای مجازی در حوزه انتخابات تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رمضانی ظهر پنج شنبه در شورای فضای مجازی که با محوریت انتخابات در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، ضمن تبریک عید سعید قربان و عید غدیرغم، اظهار داشت: انتخابات در همه نظامات سیاسی دنیا موضوعی بسیار ویژه‌ای است و می‌توان گفت انتخابات این دوره، به جهت شهادت آیت‌الله رئیسی و ناتمام ماندن این دولت، مهمترین انتخابات تاریخ نظام جمهوری اسلامی باشد.

طبق اظهارات رئیس ستاد انتخابات استان کردستان، شاید به دلیل اینکه تمرکز دولت سیزدهم بر انجام پروژه‌های راهبردی و زیرساختی بوده سفره مردم هنوز خدمات دولت سیزدهم را حس نکرده است.

رمضانی افزود: اهمیت فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست و میزان نفوذ آن در جهت‌دهی افکار عمومی بسیار زیاد است.

وی افزود: با توجه قرار گرفتن در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ما به تولید محتواهای درست و واقعی نیاز داریم هم از جهت اهمیت مشارکت در انتخابات به عنوان پشتوانه مقبولیت نظام و هم به جهت اینکه از محل این انتخابات اصلح‌ترین فرد بر جایگاه ریاست جمهوری تکیه بزند.

رمضانی فلسفه تشکیل این جلسه را هم‌اندیشی اعضای شورا خواند و گفت: باید با یک تمرکز و دقت ویژه‌تر در انتخابات عمل کنیم تا بتوانیم از محل فضای مجازی بهره‌وری بیشتری در جهت جلب مشارکت مردم داشته باشیم.

نظر شما