شناسهٔ خبر: 67329568 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس اداره تبلیغات شهرستان کمیجان:

عید غدیر ۱۸ هزار پرس غذا در شهر میلاجرد توزیع می شود

کمیجان_رئیس اداره تبلیغات اسلامی کمیجان با اشاره به برگزاری پویش همه میهمان مولا و پویش مردمی به عشق علی (ع) گفت: در شهر میلاجرد، روز عید غدیر ۱۸ هزار پرس غذا بین مردم توزیع می‌ شود.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام حامد محمودی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های عید غدیر در شهرستان کمیجان گفت: در ارتباط با مناسبت‌های مختلف از جمله محرم، نیمه شعبان و دیگر مناسبت‌های مذهبی اقدامات قابل توجهی انجام شده و صدا به گوش جهانیان رسیده است اما متأسفانه در خصوص تبیین عید غدیر به ویژه برای نسل کودک و نوجوان کم کاری شده است.

وی افزود: در این راستا پویش‌های مختلفی همچون پویش نوجوانان غدیری در سطح شهرستان، روستاها و محلات ویژه کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کمیجان، پویش همه میهمان مولا و پویش مردمی به عشق علی (ع) را از دیگر برنامه‌های عید غدیر عنوان کرد و گفت: موکب‌های این شهرستان در سطح شهر، روستاها و محلات برنامه‌های پخت غذا، توزیع شربت و شیرینی و برنامه‌های شاد اجرا خواهند کرد و در شهر میلاجرد همزمان با روز عید غدیر ۱۸ هزار پرس غذا بین مردم توزیع می‌شود.

حجت الاسلام محمودی با اشاره بر ضرورت احیای غدیر گفت: باید یک حرکت عظیمی را آغاز کنیم تا ولایت و محبت امیرالمومنین علی (ع) جهانی و در قلب و دل‌های تمام انسان‌ها ماندگار شود.

نظر شما