شناسهٔ خبر: 67282919 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

پیشنهاد ۱۰۰ میلیاردی برای ستاره پرسپولیس/ بعد از بیرانوند دومین پرسپولیسی هم جدا می‌شود؟

پس از علیرضا بیرانوند، احتمال جدایی مهدی ترابی از پرسپولیس وجود دارد و این بازیکن با پیشنهادی وسوسه‌انگیز مواجه شده است.

صاحب‌خبر -

بعد از فسخ قرارداد بیرانوند با پرسپولیس، به نظر می رسد گلر شماره یک تیم ملی از قهرمان لیگ برتر جدا خواهد شد. بیرانوند به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش اقدام به فسخ یکطرفه قراردادش گرفت و با حواشی که بعد از این اتفاق به وجود آمد، به نظر می رسد باید بیرانوند را در فصل آینده در تیم دیگری ببینیم. شنیده ها از باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که به غیر از بیرانوند، ممکن است چند ستاره دیگر این تیم هم جدا شوند.

مهدی ترابی ستاره تاثیرگذار قرمزها دیگر بازیکنی است که از وضعیت پرداختی های باشگاه گلایه دارد. ترابی که قراردادش با پرسپولیس به پایان رسیده، در پاسخ به پیشنهاد باشگاه برای تمدید قرارداد اعلام کرد ابتدا باید با او تسویه کامل انجام شود و بعد از آن برای فصل آینده مذاکره کنند. تا این لحظه مطالبات این بازیکن پرداخت نشده و حتی ممکن است ترابی از پرسپولیس جدا شود. این بازیکن ملی پوش پیشنهاد سنگینی از یک تیم لیگ برتری دریافت کرده و همین موضوع کار را برای پرسپولیس سخت خواهد کرد.

آنطور که شنیدیم پیشنهاد این تیم پولدار لیگ برتری برای دو فصل به ترابی چیزی در حدود ۱۰۰ میلیارد تومان است و این پول حسابی ستاره قرمزها را وسوسه کرده است. این درحالی‌ست که سقف باشگاه پرسپولیس برای بازیکنان تاپ و ملی پوش خود چیزی در حدود ۲۲ میلیارد برای یک فصل است که قابل مقایسه با پیشنهاد تیم های دیگر نیست.

بیشتر بخوانید: مقصد جدید ستاره پرسپولیس؛ بمب نقل و انتقالات در اصفهان منفجر می شود؟

نظر شما