شناسهٔ خبر: 67282874 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ساماندهی گلزار شهدا در شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی از اجرای طرح‌های ساماندهی گلزار شهدای شهر زنوز در شهرستان مرند، شهر هادی‌شهر در شهرستان جلفا و برخی از روستاهای جلفا خبر داد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش تسنیم از تبریز، علی‌اکبر سلمانی در حاشیۀ بازدید از گلزار شهدای شهر زنوز از توابع شهرستان مرند اظهار کرد: بنیاد شهید آذربایجان‌شرقی به‌زودی نقشه، برآورد و طرح اجرایی ساماندهی گلزار شهدای زنوز که مشتمل بر 13 مزار مطهر است را آماده و به شهرداری این شهر برای اجرا ارائه می‌دهد.

وی با بیان این‌که بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از شهرداری زنوز برای تسریع در ساماندهی گلزار شهدای این شهر پشتیبانی‌های لازم را خواهد کرد، گفت: برابر قانون، شهرداری ها باید پای کار باشند و به گلزارهایی که نیازمند ساماندهی هستند ورود پیدا کنند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی افزود: با مشارکت سازمان منطقۀ آزاد ارس، طرح‌های ساماندهی گلزار شهدای شمال‌شرق هادیشهر مشتمل بر 17 مزار مطهر و گلزارهای روستاهای کمار سفلی، کمار علیا و هلق از توابع جلفا مشتمل بر 10 مزار مطهر اجرایی خواهد شد.

سلمانی افزود: در اجرای طرح سپاس و واگذاری زمین مسکونی به ایثارگران عزیز این منطقه با توافق اولیه سازمان منطقه آزاد ارس در آیندۀ نزدیک، نتایج خوبی خواهیم دید.

انتهای پیام/

نظر شما