شناسهٔ خبر: 67282722 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نشست هم اندیشی اعضای ستاد انتخاباتی قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد

نشست هم اندیشی ستاد محمد باقر قالیباف برای تفکیک وظایف و تعیین روسای ستادهای شهرستانی تشکیل شد. نشست هم اندیشی ستاد محمد باقر قالیباف برای تفکیک وظایف و تعیین روسای ستادهای شهرستانی تشکیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛خلیفه خلقی‌پور رئیس ستاد مردمی محمد باقر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست ساماندهی اعضای ستاد این نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در یاسوج، اظهار کرد: ما نسبت به حرکت‌های سیاسی موضع نداریم انتخابات مجلس تمام شده است، وظیفه ما این است برای بحث ریاست جمهوری کمک کنیم.

وی افزود: چنانچه آقای قالیباف رئیس جمهور شود، همه ما باید با نمایندگان و مسئولان استان برای پیشرفت استان تمام تلاش خود را به کار بگیریم.برای توسعه همه باید پای کار بیایند و از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم چه اصلاح طلب و چه اصولگرا فرقی ندارد.

رئیس ستاد مردمی محمد باقر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در دولت شهید رئیسی پیشنهادهای زیادی داشتم و دارم، اما برنامه‌ای برای گرفتن مسئولیت ندارم، در بحث ستاد آقای قالیباف وظیفه خود را کارگری می‌دانم و تلاش‌مان این است که از یک رای هم حتی نگذریم.

خلقی‌پور عنوان کرد: خودمان را نباید دست کم بگیریم و بگوییم استان ما یک درصد جمعیت کشور است و رای ما تأثیر ندارد، سال ۹۲ کمتر از ۲۰۰ هزار رای می‌توانست انتخابات را به مرحله دوم بکشاند.استان ما در مشارکت انتخابات اول است و در نتیجه انتخابات مؤثر و تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: از سلیقه‌های مختلف در شورای راهبردی استفاده شود، آقای قالیباف ۱۲ سال شهردار تهران بود و جزو پنج شهردار برتر پایتخت بود.

وی گفت: الگانس‌هایی که به نیروی انتظامی قدرت ویژه داد و هنوز از ته مانده‌هایش استفاده می‌کنند، توسط آقای قالیباف انجام گرفت، این کارها مدیریت می‌خواهد.

خلقی پور بیان کرد: پایه‌گذار بنیاد موشکی کشور آقای قالیباف است و زیرساخت‌های زیادی ایجاد کرد، با این توانایی‌ها می‌توانیم دنیا را به زانو دربیاوریم.

وی گفت: مشکل کشور ما منابع نیست، بلکه مشکل کشور ما سوء مدیریت است.

نشست هم اندیشی ستاد قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شدانتهای پیام 

نظر شما