شناسهٔ خبر: 67282668 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی مطرح کرد؛

خراسان‌جنوبی پیشگام در کنش فعالیت‌های فرهنگی، دینی و قرآنی

بیرجند-مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: خراسان‌جنوبی جزو استان‌هایی بوده که اگر چه از نظر جمعیتی پایین است ولی درمورد کنش فعالیت‌های فرهنگی، دینی و قرآنی وبرنامه‌های قرآنی پیشگام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حجت سالاری‌مکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ظهر پنج شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: اول تیر ماه به مناسبت روز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی به فرمان امام چندین جلسه تبیینی و با موضوعات مختلف انتخابات و موضوعات مربوط به غدیر با حضور معاون امور فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: جلسه مبلغین و مبلغات، جلسه بانوان تأثیرگذار، همایش موثرین و فعالان فرهنگی، مذهبی و تبلیغی و جلسه‌ای با عنوان فعالان غدیر و سایر برنامه‌ها در حوزه هنری و هیئت‌های مذهبی در پی سفر معاون امور فرهنگی و تبلیغی سازمان به استان پیش‌بینی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی ضمن قدردانی از فعالان حوزه تبلیغات اسلامی و اطلاع رسانی دینی که همپای مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت دارند، گفت: خراسان‌جنوبی جزو استان‌هایی بوده که اگر چه از نظر جمعیتی پایین است ولی در مورد کنش فعالیت‌های فرهنگی، دینی و قرآنی و برنامه‌های قرآنی پیشگام است.

سالاری مکی ادامه داد: خراسان‌جنوبی به لحاظ کنش قرآنی رتبه اول کشور را به نسبت جمعیت استان دارد.

وی اضافه کرد: استان استانی قرآنی در بحث مشارکت قرآنی و در بحث پویش حریفت منم و در فعالیت‌های تبلیغی و جبهه خدمت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: مجاهدات جمعی در حوزه تبلیغ و ترویج اسلام ناب در استان دیده می‌شود.

نظر شما