شناسهٔ خبر: 67282502 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خانزاده: از بحران خارج شدیم

دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال کشورمان با اشاره به دو پیروزی این تیم مقابل آمریکا و هلند، گفت تیم تحت هدایت پیمان اکبری از بحران خارج شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته سوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2024 از روز سه‌شنبه 29 خرداد در شهرهای لیوبلیانا در کشور اسلوونی (گروه پنجم) و مانیل فیلیپین (گروه ششم) آغاز ‌شده است و تیم ملی والیبال ایران امروز (پنجشنبه - 31 خرداد) در دومین دیدار خود در این هفته به مصاف هلند رفت و 3 بر 2 برابر این حریف اروپایی به پیروزی رسید.

پوریا حسین‌خانزاده دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال کشورمان پس از این دیدار اظهار داشت: رقابت خوبی بود و تقریباً توانستیم از بحرانی که طی دو هفته اخیر در لیگ ملت‌ها تجربه کردیم، خارج شویم و برابر هلند نیز به برتری رسیدیم.

وی ادامه داد: در گذشته هم این را گفته بودم که مردم به حمایت از والیبال ادامه دهند و روزهای خوب نیز اتفاق خواهد افتاد. خیلی خوشحالم، چون مقابل تیم قدرتمند هلند به برتری رسیدیم. می‌خواهیم هفته آخر را خوب به اتمام برسانیم و به چهار پیروزی دست پیدا کنیم و تا اینجای کار در دو دیدار ابتدایی‌ هفته به برتری رسیدیم.

دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال کشورمان با ابراز رضایت از عملکرد خود برابر هلند گفت: وظیفه من ارائه نمایش خوب است. ما سرباز کشورمان هستیم و هر کاری که از دست‌مان برآید برای تیم ملی والیبال ایران انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما