شناسهٔ خبر: 67284080 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

هفته سوم لیگ ملت ها؛

خانزاده: از بحران خارج شدیم/ مردم از ما حمایت کنند

دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: از بحرانی که در طی دو هفته اخیر در لیگ ملت‌ها تجربه کردیم، خارج شدیم و برابر هلند نیز به برتری رسیدیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، هفته سوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ از روز سه‌شنبه ۲۹ خرداد در شهرهای لیوبلیانا در کشور اسلوونی (گروه پنجم) و مانیل فیلیپین (گروه ششم) آغاز شده است و تیم ملی والیبال ایران امروز (پنج‌شنبه ۳۱ خرداد) در دومین دیدار خود در این هفته به مصاف هلند رفت و سه بر دو برابر حریف به پیروزی رسید.

پوریا حسین‌خانزاده دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران پس از این دیدار بیان کرد: رقابت خوبی بود و تقریباً توانستیم از بحرانی که در طی دو هفته اخیر در لیگ ملت‌ها تجربه کردیم، خارج شویم و برابر هلند نیز به برتری رسیدیم.

وی ادامه داد: در گذشته هم این را گفته بودم که مردم به حمایت از والیبال ادامه دهند و روزهای خوب نیز اتفاق خواهد افتاد. خیلی خوشحالم چون مقابل تیم قدرتمند هلند به برتری رسیدیم و می‌خواهیم هفته آخر را خوب به اتمام برسانیم و به چهار پیروزی دست پیدا کنیم و تا این‌جای کار در دو دیدار ابتدایی هفته به برتری رسیدیم.

خانزاده با ابراز رضایت از عملکرد خود برابر هلند گفت: وظیفه من ارائه نمایش خوب است، سرباز کشورمان هستیم و هرکاری که از دستم برآید برای تیم ملی والیبال ایران انجام می‌دهم.

نظر شما