شناسهٔ خبر: 67326320 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پاسخ به شایعه جدیدترین یاغی فوتبال ایران

رامین - استقلال: حقیقت مذاکرات خرید جنجالی فاش شد!

یکی از مدیران استقلال در خصوص اخبار مربوط به مذاکرات با رامین رضاییان شفاف‌سازی کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، با ادامه حضور جواد نکونام در استقلال و آغاز جدی فعالیت آبی‌ها در بازار نقل و انتقالات تابستانی، طی روزهای اخیر شایعاتی در خصوص یک خرید مهم و جنجالی در فضای رسانه‌ای منتشر شده که در نوع خود جالب توجه است و آن، حضور رامین رضاییان در استقلال است.

پس از قهرمانی سپاهان در جام حذفی، رضاییان در گفت‌وگویی که با خبرنگاران داشت، از پایان دوران حضورش در این تیم صحبت کرد. رامین در این خصوص گفت: «من دو سال بی‌نظیر را کنار هواداران داشتم. چیزی جز خوبی از هواداران ندیدم و رسماً خداحافظی خودم را از تیم سپاهان اعلام می‌کنم. فکر نمی‌کنم دیگر من را در لباس سپاهان ببینید.»

پس از آن بود که خبرنگاران از احتمال حضور رامین در استقلال از او سوالی را پرسیدند که البته بدون پاسخ واضح از سوی این بازیکن مواجه شد. علت این مسئله نیز به صحبت‌های چند هفته پیش رضاییان در خصوص تشویقش از سوی هواداران استقلال در زمان برگزاری بازی برگشت با سپاهان برمی‌گردد.

2046814

جایی که این بازیکن گفته بود: «یک اتفاقی هم بازی برگشت با استقلال افتاد. هواداران استقلال ۹۰ دقیقه نه تنها به من توهین نکردند، بلکه من را تشویق هم کردند. من همان‌جا گفتم اگر گل هم بزنم به احترام هواداران استقلال شادی نمی‌کنم، چون من ۱۵ سال است که در این فوتبال هستم و یک مربی نداشته‌ام که به او بی‌احترامی کرده باشم.»

همین صحبت‌های رضاییان و البته واکنش منفی هواداران پرسپولیس در دیدار برابر سپاهان و سر دادن شعارهایی علیه این بازیکن سبب شده بود تا عنوان شود که احتمال دارد رامین در فصل بعد به یاغی جدید فوتبال ایران تبدیل شود و سر از استقلال دربیاورد که این شایعه در یکی دو روز اخیر بسیار بیش از هر زمان دیگری به گوش رسیده است و امروز نیز عنوان شد که مذاکرات اولیه با این بازیکن صورت گرفته است.

اما حالا پیگیری‌های خبرنگار ورزش سه از مدیران استقلال نشان می‌دهد که این موضوع صحت ندارد. یکی از مدیران باشگاه به خبرنگار ما می‌گوید: «تاکنون هیچ‌گونه مذاکره‌ای بین باشگاه استقلال و رامین رضاییان صورت نگرفته است و کلیه اخبار در این خصوص کذب است.»

البته او در ادامه درهای حضور رامین در جمع آبی‌ها را نمی‌بندد و در صورت فراهم بودن زمینه‌ها، می‌گوید: «صرفاً در صورت اعلام آمادگی قطعی این بازیکن برای حضور در استقلال، این مذاکرات شروع خواهد شد.»

بدین ترتیب مشخص می‌شود که استقلال حداقل تا به امروز ‌مذاکره‌ای با رامین رضاییان نداشته است و اخبار منتشره مبنی بر توافق بین طرفین و یا حتی صحبت‌های اولیه جهت انجام مذاکره نیز صحت ندارد.

نظر شما