شناسهٔ خبر: 67282490 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

تکمیل کریدور شمال به جنوب یادگاری‌ از شهید جمهور است - اکونیوز

اقتصاد ایران: انزلی _ سرپرست ریاست جمهوری با اشاره به اتصال دریا به دریا از طریق راه آهن رشت - کاسپین گفت: تکمیل کریدور شمال به جنوب و اتصال ریلی رشت به کاسپین از یادگاری‌های شهید جمهور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مخبر ظهر پنجشنبه در آئین بهره برداری از پروژه ریلی رشت-کاسپین در منطقه آزاد انزلی اظهار کرد: ابعاد شخصیتی آیت الله شهید رئیسی باید مورد واکاوی و تبیین قرار گیرد.

سرپرست ریاست جمهوری با بیان اینکه شخصیت برجسته انقلاب را از دست دادیم، گفت: شهید آیت الله رئیسی دارای شخصیتی انقلابی، معنوی و ولایی بود.

مخبر با بیان اینکه شهید رئیسی ذوب در ولایت و رهبری بود، اضافه کرد: شهید رئیسی در اطاعت و پیروی از رهبری معظم انقلاب لحظه‌ای کوتاهی نکرد و همگام با منویات مقام معظم رهبری حرکت می‌کرد.

وی با اشاره به تلاش‌ها و خدمات شهید رئیسی در بخش‌های مختلف افزود: شهید رئیسی با مدیریت هوشمندانه در دولت سیزدهم، کشور را از بن بست اقتصادی نجات داد.

سرپرست ریاست جمهوری با اشاره به اتصال دریا به دریا از طریق راه آهن رشت _ کاسپین اضافه کرد: تکمیل کریدور شمال به جنوب و اتصال ریلی رشت به کاسپین از یادگاری‌های شهید جمهور است.

مخبر با اشاره به اقدامات اقتصادی و تجاری در دولت سیزدهم بیان کرد: شهید رئیسی با اقدامات جهادی در حوزه دیپلماسی و میدان معادلات قدرت را در جهان به هم ریخت.

وی با اشاره به تقویت ارتباط ایران با همسایگان افزود: شهید رئیسی با هوشمندی و تدبیر مشکلات و اختلافات ارتباطی ایران با کشورهای همسایه را برطرف کرد.

سرپرست ریاست جمهوری با بیان اینکه شهید جمهور در تشخیص مزیت‌های کشور هوشمندانه عمل کرد، گفت: اتصال دریا به دریا از طریق تکمیل کریدور شمال به جنوب از تأکیدات ویژه رئیس جمهور شهید بود که امروز به ثمر نشست.

مخبر با اشاره به ناترازی برق و انرژی و تنش‌های اجتماعی در این حوزه در دولت گذشته بیان کرد: دولت سیزدهم با تقویت زیرساخت‌ها در حوزه تولید انرژی ناترازی در این بخش را جبران کرد.

وی با اشاره به تعطیلی یک دهه‌ای ساخت مسکن در کشور افزود: دولت با آغاز نهضت ملی مسکن، تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار مسکن در حال ساخت است.

برچسب‌ها:

نظر شما