شناسهٔ خبر: 67282472 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

راهیان نور نشان دهنده گفتمان شهدا و انقلاب است

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: راهیان نور نسخه شفا بخش، نسخه انقلاب، شهدا و امتداد راه شهدا است، راهیان نور یادآوری و نشر دهنده گفتمان شهدا و انقلاب است. معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: راهیان نور نسخه شفا بخش، نسخه انقلاب، شهدا و امتداد راه شهدا است، راهیان نور یادآوری و نشر دهنده گفتمان شهدا و انقلاب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان ، سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در جلسه ستاد راهیان نور استان اظهار داشت: راهیان نور، یاد شهید جمهور رئیسی را برای ما زنده می‌کند، شهید جمهور که عید خود را نه در سفر کیش بلکه در سفر راهیان نور و از مسجد جامع خرمشهر آغاز می‌کرد.

مهاجر افزود: حق مردمی که ملت امام حسین و ملت شهادت هستند نیز همین است که دولتی که منتصب آنها است به راهیان نور که تجدید بیعت با شهدا و امام شهدا است نگاه ویژه داشته باشد.

وی تصریح کرد: عزت و اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف از جنس مقاومت است، راهیان نور و راهیان پیشرفت نشان دهنده این عزت و اقتدار است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: بعضی افراد می‌خواهند نسخه‌های انحرافی برای کشور بپیچند، اما نسخه شفا بخش، نسخه انقلاب، شهدا و امتداد راه شهدا است، راهیان نور یادآوری و نشر دهنده گفتمان شهدا و انقلاب است.

مهاجر یادآور شد: از فرمانداران استان که در سال گذشته در کنار ماموریت مهم و سخت انتخابات که با موفقیت انجام شد، با قوت راهیان نور را پی‌گیری کردند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی بیان کرد: راهیان نور یک کار هماهنگ و منسجم بین صف و ستاد، ادارات و بسیج است، این مدل موفق قابل بسط دادن به سایر موضوعات است.

به گفته مهاجر ؛ به همه ما تکلیف است در مناسبت‌ها و برنامه‌های پیش رو، گفتمان انقلاب را فریاد بزنیم و به گوش مردم برسانیم تا نزدیک‌ترین فرد به این گفتمان را انتخاب نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما