شناسهٔ خبر: 67282432 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

باقری: منطقه با وجود رژیم صهیونیستی، رنگ آرامش را به خود نخواهد دید

تهران- ایرنا- سرپرست وزارت خارجه کشورمان با بیان اینکه افزایش تهدیدهای رژیم صهیونیستی به فرو رفتن بیشتر این رژیم در باتلاق جنایاتش در نوار غزه منجر خواهد شد، افزود که با وجود رژیم اسرائیل، منطقه رنگ آرامش را به خود نخواهد دید.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، «علی باقری» در گفت‌وگو با شبکه خبری الجزیره قطر افزود: افزایش تهدیدهای رژیم صهیونیستی به فرو رفتن بیشتر آن در باتلاق جنایات خود می انجامد.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها باید بدانند که جنایات آنها دستاوردی برایشان به‌ همراه نخواهد داشت، بلکه منجر به فعال شدن اقدامات جدید علیه آنها می‌شود.

سرپرست وزارت امور خارجه ایران با اشاره به اینکه آمریکا از آتش بس در نوار غزه دم می زند، گفت: واشنگتن اگر در خصوص برقراری آتش‌بس در غزه صادق است، نباید از طرفی حمایت کند که جنگ را آغاز کرده است.

باقری اضافه کرد: راه حل در نوار غزه در شناخت واقعیت و حقیقت وضعیت این منطقه است.

وی تاکید کرد: جایی برای جنایات و اشغال و حمله در غزه و فلسطین و منطقه نیست. این تصور که با وجود ادامه اشغالگری و تجاوزگری رژیم صهیونیستی، منطقه رنگ آرامش را به خود ببیند، سرابی بیش نیست.

به گزارش ایرنا، سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه عصر چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ به منظور دیدار و گفت‌ وگو با مقامات عالیرتبه قطر، برای سفری چند ساعته، تهران را به مقصد دوحه ترک کرد.

رایزنی و تبادل نظر با مقامات قطری پیرامون بسیج ظرفیت‌های جهان اسلام برای پایان بخشیدن به جنایات و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و کمک‌رسانی سریع به ساکنان غزه، در رأس محورهای گفت‌وگو و تبادل نظر سفر باقری به دوحه قرار دارد.

نظر شما