شناسهٔ خبر: 67282375 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

لیگ ملت های والیبال 2024| ایران ۳-۲ هلند؛ لاله ها هم تسلیم شدند

تیم ملی والیبال ایران دومین پیروزی خود در لیگ ملت های ۲۰۲۴ را جشن گرفت.

صاحب‌خبر -

ورزشی جماران؛ تیم ملی والیبال ایران  در دهمین دیدار خود در لیگ ملت‌های 2024،‌ از ساعت 10:30 امروز (پنجشنبه) در شهر پاسای کشور فیلیپین به مصاف تیم ملی هلند رفت و با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید. ملی‌پوشان والیبال ایران ست‌های اول، سوم و پنجم را به ترتیب (25 بر 22)، (25 بر 21) و (15 بر 10) بردند و ست‌های دوم و چهارم را (22 بر 25) و (20 بر 25) واگذار کردند.

شاگردان پیمان اکبری که روز گذشته و به دنبال هشت باخت در هفته‌های اول و دوم لیگ ملت‌های 2024 در نخستین بازی‌شان در هفته سوم این رقابت‌ها موفق به شکست آمریکا شده بودند، دیدار مقابل هلند را نیز خوب آغاز کرده در ست نخست مسابقه با نتیجه 25 بر 22 به برتری رسیدند.

در ست دوم و تا امتیاز هشتم همه چیز برابر بود، اما اشتباهات بازیکنان ایران ابتکار عمل را از آنها گرفت و هلند با تکیه بر توانمندی نیمیر عبدالعزیز که سرویس‌های فوق‌العاده‌ای زد در این ست با نتیجه 22 بر 25 به پیروزی رسید. تیم ایران که با انگیزه‌تر از دیدارهای گذشته نشان می‌داد در ست سوم نیز نمایشی فوق‌العاده داشت و با عملکرد خوب امین اسماعیل‌نژاد، پوریا حسین‌خانزاده و آرمان صالحی با نتیجه 25 بر 21 به پیروزی رسید.

تیم کشورمان که برای نخستین سه امتیاز خود در فصل جاری لیگ ملت‌ها چشم به پیروزی در ست چهارم دیدار مقابل هلند داشت، تا امتیاز 13 - 13 همپای شاگردان روبرتو پیاتزا پیش رفت، اما ناگهان ابتکار عمل را از دست داد و تیم هلند با چند امتیاز پیشی گرفت و در نهایت با نتیجه 20 بر 25 فاتح این ست شد.

باز هم برای ملی‌پوشان والیبال کشورمان در فصل 2024 لیگ ملت‌های والیبال کار به ست پنجم کشیده شد، به مانند دیدار مقابل آمریکا، آرژانتین و بلغارستان که در این بین فقط در یک بازی برنده از زمین خارج شدند. شاگردان اکبری در ست پنجم آنقدر خوب کار کردند که بتوان گفت کاملاً استحقاق برتری 15 بر 10 در این ست و نهایت برتری 3 بر 2 در مسابقه امروز را داشته‌اند.

تیم ملی والیبال در سومین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت‌های 2024 از ساعت 6:30 صبح فردا (جمعه) به مصاف فرانسه خواهد رفت.

 

لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۴ تیم ملی والیبال ایران هلند امین اسماعیل نژاد

لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۴ تیم ملی والیبال ایران علیرضا مصلح آبادی

لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۴ تیم ملی والیبال ایران

لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۴ پیمان اکبری

لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۴ تیم ملی والیبال ایران امین اسماعیل نژاد

لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۴ تیم ملی والیبال ایران

لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۴ تیم ملی والیبال ایران محمدطاهر وادی

لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۴ تیم ملی والیبال ایران هلند نیمیر عبدالعزیز

نظر شما