شناسهٔ خبر: 67327354 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اعاده حیثیت لاپورت

فکر کردید رفتم عربستان و فوتبالم تمام شده!

آیمریک لاپورت در نشست خبری دیروز خود تاکید کرد که رفتن به فوتبال عربستان پایان حرفه یک بازیکن نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، یکی از انتقال‌های عجیب تابستان گذشته فوتبال پیوستن آیمریک لاپورت از سیتی به النصر بود. 

او قهرمان اروپا را به مقصد لیگی جدید و سطح پایین‌تر ترک کرد و در نگاه اول برای بسیاری عجیب بود. فصل او در النصر پر فراز و نشیب بود و نتوانستند به اهداف از پیش تعیین شده برسند با این حال لاپورت توانست وارد فهرست نهایی لاروخا برای یورو شود. او در اولین بازی برابر کرواسی مصدوم بود ولی برابر ایتالیا در ترکیب ثابت اسپانیا به میدان رفت.

2042154

لاپورت در نشست خبری خود در مورد اینکه برای دعوت شدن به تیم ملی اسپانیا تردید داشت یا خیر گفت: «شما هم فکر می‌کردید من به لیگ عربستان رفتم و فوتبالم تمام شده؟ هر لیگی سطح خودش را دارد و باید بگویم لیگ عربستان دارای ریتم خوب و مناسبی است. من در النصر همان تمرینات همیشگی را انجام می‌دادم و مثل یک حرفه‌ای کار کردم. قبل از یورو توانستم به فرم خوب خودم برسم و الان هم در بهترین شرایط قرار دارم.»

لاپورت ادامه داد: «من قبل از رفتن به لیگ عربستان با دلافوئنته (مربی اسپانیا) حرف زدم. بازی در تیم ملی اسپانیا برای من بسیار مهم است و در سال‌های اخیر بهترین خاطرات را از حضور در این تیم دارم. برای من همیشه افتخار بوده این پیراهن را به تن کنم. امیدوارم بتوانیم امسال به قهرمانی برسیم.»

نظر شما