شناسهٔ خبر: 67282305 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بیش از چهار میلیون تعرفه رای انتخابات در اصفهان توزیع شد

اصفهان-ایرنا- دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان از توزیع بیش از چهار میلیون تعرفه رای انتخابات ریاست جمهوری در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مهدی سلیمانی روز پنجشنبه در حاشیه هفتمین جلسه ستاد انتخابات استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این تعرفه‌ها در ۲۸ شهرستان استان بر اساس آمار واجدان شرایط شرکت در انتخابات و با درصد بالاتری توزیع شد تا با کمبود آن در ساعات پایانی رای‌گیری مواجه نشویم.

سلیمانی گفت: تعرفه‌ها با هماهنگی هیأت نظارت روز قبل از انتخابات تقسیم خواهد شد و در اختیار عوامل شعبه‌ها قرار خواهد گرفت.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان بیان کرد: فرایند آموزش مجریان و مدرسان انتخابات نیز به تفکیک شهرستان‌های استان انجام شده است.

وی ادامه داد: تجهیزات و ملزومات مرتبط با انتخابات از جمله بنر و فرم صورتجلسه نیز بین فرمانداری‌های استان توزیع شده است.

سلیمانی با بیان‌اینکه در هر شعبه اخذ رأی بطور میانگین حدود ۳۰ نفر فعال هستند، افزود: در مجموع حدود ۹۵ هزار نفر در استان بصورت مستقیم در حوزه‌های انتخاباتی فعال خواهند بود.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان خاطرنشان کرد: در حوزه پشتیبانی نیز اقلام مورد نیاز شعب از جمله خدمات سرمایشی و آب سردکن پیش بینی و بزودی در اختیار فرمانداران قرار خواهد گرفت.

سلیمانی افزود: همه فعالیت‌های انتخاباتی ستادهای نامزدها نیز باید منطبق بر مُر قانون باشد و این مساله بطور مستمر رصد می شود.

به گزارش ایرنا، سه هزار و ۱۶۹ شعبه اخذ رأی بر اساس مصوبات هیأت‌های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

در پی شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رییسی و همراهان ایشان، بر اساس اصل یکصد و سی و یکم قانون اساسی و مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری و تبصره‌های ذیل آنها، ستاد انتخابات کشور برای برگزاری چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، کار خود را آغاز کرده است.

طبق اعلام وزارت کشور، با مشخص شدن نامزدهای تایید صلاحیت شده ریاست جمهوری و آغاز فرایند تبلیغات، روز جمعه هشت تیر سال‌جاری، انتخابات برگزار و چهاردهمین رییس جمهور توسط مردم برگزیده خواهد شد.

نظر شما