شناسهٔ خبر: 67282295 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

آقای پائز فقط به همین یک سوال جواب بده!

این سوالی است که حتی شاید خود پائز هم جوابش را نداند؛ این که چطور دو هفته به یکی از آماده‌ترین بازیکنان ایران بازی نداد؟

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 بدون شک دو بازی گذشته تیم ملی والیبال ایران برابر آمریکا و هلند، یک ستاره بی‌بدیل داشت و آن کسی جز پوریا حسین خانزاده دریافت کننده بیست و یک ساله نیست.

او که در دو هفته گذشته به طرز عجیبی توسط موریس موتا پائز نیمکت نشین شده بود و حتی این مربی برزیلی پست او را هم تغییر داده بود به یکباره در هفته سوم با عملکرد بی‌نظیرش تمامی معادلات را بر هم زد.

حسین خانزاده بنا بر گفته اکثر کارشناسان حتی این شایستگی را داشت عنوان ارزشمندترین بازیکن لیگ برتر را کسب کند و اگر درخشش سید محمد موسوی در فینال نبود این عنوان به طور حتم به او می‌رسید.

اما این عملکرد درخشان در لیگ به چشم پائز دیده نشد و او را به یک نیمکت نشین مطلق در دو هفته اول تبدیل کرد. نیمکت نشینی پوریا حسین خانزاده کار را به جایی رساند تا صبر این بازیکن جوان هم لبریز شود و یک استوری کنایه‌آمیز هم منتشر کند.

اما با اخراج این مربی برزیلی و حضور پیمان اکبری به عنوان نفر اول بر روی نیمکت، حسین خانزاده یک بار دیگر شکوفا شد و همچون مسابقات جوانان جهان و لیگ برتر درخشید. او در دو بازی مقابل آمریکا و به ویژه بازی امروز برابر هلند هر چه زد تبدیل به امتیاز شد تا به مهره کلیدی تیم پیمان اکبری بدل شود.

این عملکرد درخشان حسین خانزاده حالا این سوال را در ذهن هواداران به وجود آورده که چرا موریس موتا پائز سرمربی سابق تیم، به این ستاره والیبال ایران میدان نداده است؟ سوالی که قطعا او باید پاسخ آن را به هواداران والیبال ایران بدهد.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما