شناسهٔ خبر: 67329249 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

مهدی رحمتی به لیگ برتر برمی‌گردد

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی:سرمربی سابق آلومینیوم و نساجی در آستانه بازگشت به لیگ برتر قرار دارد.به گزارش "ورزش سه"، سیدمهدی رحمتی پس از دوران پرافتخاری که در استقلال، سپاهان، تیم ملی و ... داشت، کارش در مربیگری را همراه با شهرخودرو مشهد آغاز کرد و پس از آن هم در آلومینیوم اراک و نساجی مازندران فعالیت خود را ادامه داد، اما حالا پس از نیم‌فصل استراحت دوباره احتمالا در راس کادرفنی یک تیم قرار بگیرد.

مهدی رحمتی که بهترین عملکرد را بین گلرهای تاریخ لیگ برتر داشته و سال‌ها شماره یک تیم ملی ایران بود، در شروع عرصه مربیگری چالش سختی همراه با شهرخودرو مشهد داشت ولی توانست سهمیه این تیم بحران‌زده را در لیگ برتر حفظ کند و در لیگ قهرمانان آسیا نیز عملکرد نسبتا خوبی داشته باشد، اما پس از آن دو دوره متفاوت در آلومینیوم و نساجی پشت سر گذاشت.

این سرمربی در مدت یک سال و نیم حضورش در آلومینیوم اراک، دو بار تیمش را به رتبه هشتمی جدول لیگ برتر رساند و حضور در فینال جام حذفی را تجربه کرد که این عملکرد موجب شد به تیم آسیایی نساجی مازندران برود ولی در نهایت به پایان کارش با این تیم رسید تا حالا احتمالا با یک تیم جدید دوباره به لیگ برتر برگردد.

رحمتی که همراه با نساجی در یکی از سخت‌ترین گروه‌های فصل اخیر لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت، 6 امتیاز به دست آورد و تیمش پایین‌تر از الهلال عربستان و نوبهار نمنگان ازبکستان ایستاد تا از دور گروهی بالا نرود، اما در مجموع عملکرد تیمش قابل دفاع بود ولی در نهایت به ادامه همکاری ختم نشد.

حالا مهدی رحمتی پس از استراحت مناسبی که در ماه‌های اخیر داشته و از دور فضای فوتبال ایران را رصد کرده، احتمالا هدایت یک تیم را برعهده بگیرد و دوباره کارش را شروع کند.رحمتی در شروع کارش در عرصه مربیگری همراه با شهرخودرو و نساجی به لیگ قهرمانان آسیا رفت و با آلومینیوم به فینال جام حذفی رسید تا سپری کردن این چالش سخت در سه تیم مختلف که هواداران خاص خود را داشتند، او را خیلی زود در این راه با تجربه کند.

او با رشد سریع در دوران بازی و کاپیتانی در تیم ملی، استقلال، سپاهان و ... نشان داد عطش زیادی برای موفقیت در فوتبال دارد و حالا هم پس از تجربه کار در شهرخودرو، آلومینیوم و نساجی، به دنبال تجربه یک چالش جدید است.

برچسب‌ها:

نظر شما