شناسهٔ خبر: 67282206 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

استاندار کردستان: مجمع خیرین مدرسه ساز به الگوی موفق کارهای خیر تبدیل شده است

استاندار کردستان گفت: مجمع خیرین مدرسه ساز کشور به نمونه و الگوی موفق برای کارهای خیر در کشور تبدیل شده است. استاندار کردستان گفت: مجمع خیرین مدرسه ساز کشور به نمونه و الگوی موفق برای کارهای خیر در کشور تبدیل شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا پیش از ظهر پنج شنبه در جشنواره خیرین مدرسه ساز کردستان اظهار کرد: خیرین کار بزرگی را در امر مدرسه سازی انجام داده اند و امروز از زحمات و تلاش همه خیرین قدردانی می‌کنم.

وی بیان کرد: امروز در دنیا با تعریفی مواجه هستیم تحت عنوان شاخص بخشندگی که میزان کار خیری است که خیرین انجام می‌دهند و افتخار ماست که دین اسلام روی این موضوع تاکید دارد و ما را به کار خیر تاکید کرده است.

استاندار کردستان بیان کرد: در قرآن کریم آمده است که به هیچ وجه به مقام ابرار دست نمی‌یابند مگر اینکه انفاق کنند و هر کسی به راحتی نمی‌تواند انفاق کند.

زارعی کوشا یادآور شد: عضو کار خیر بودن با توفیق الهی میسر خواهد بود اگر مال از زلال برخوردار نباشد اثر ندارد

 

وی اعلام کرد: کردستان در حوزه علم و آموزش هر سرمایه گذاری صورت گیرد مستقیم به هدف اصابت می‌کند چون کردستان استان استعدادهای برتر است.

وی گفت: کردستان در عرصه علم، فرهنگ و هنر مملو از چهره‌های شاخص است که روز به روز زیاد شده و افزایش می‌یابد.

استاندار کردستان اذعان کرد: کار خیرین صدقه جاری و کار ماندگاری است که در فرهنگ اسلامی ما کسی که قدمی برمیدارد ماندگار است و در چند نسل این خیر و برکت به خیرین می‌رسد.

وی از خیرین استان تقدیرکرد و گفت: افتخار می‌کنیم که مجمع خیرین کشور به نمونه و الگوی موفق برای کارهای خیر تبدیل شدند.

نظر شما