شناسهٔ خبر: 67282175 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

خانزاده: از بحران خارج شدیم/ مردم حمایت کنند روزهای خوبی در راه استمن سرباز کشورم هستم

صاحب‌خبر -

دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران گفت: از بحرانی که در طی دو هفته اخیر در لیگ ملت‌ها تجربه کردیم، خارج شدیم و برابر هلند نیز به برتری رسیدیم.

 

به گزارش دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، هفته سوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها 2024 از روز سه‌شنبه 29 خرداد در شهرهای لیوبلیانا در کشور اسلوونی (گروه پنجم) و مانیل فیلیپین (گروه ششم) آغاز ‌شده است و تیم ملی والیبال ایران امروز (پنج‌شنبه 31 خرداد) در دومین دیدار خود در این هفته به مصاف هلند رفت و سه بر دو برابر حریف به پیروزی رسید.

پوریا حسین‌خانزاده دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران پس از این دیدار بیان کرد: رقابت خوبی بود و تقریبا توانستیم از بحرانی که در طی دو هفته اخیر در لیگ ملت‌ها تجربه کردیم، خارج شویم و برابر هلند نیز به برتری رسیدیم.

وی ادامه داد: در گذشته هم این را گفته بودم که مردم به حمایت از والیبال ادامه دهند و روزهای خوب نیز اتفاق خواهد افتاد. خیلی خوشحالم چون مقابل تیم قدرتمند هلند به برتری رسیدیم و می‌خواهیم هفته آخر را خوب به اتمام برسانیم و به چهار پیروزی دست پیدا کنیم و تا این‌جای کار در دو دیدار ابتدایی‌ هفته به برتری رسیدیم.

خانزاده با ابراز رضایت از عملکرد خود برابر هلند گفت: وظیفه من ارائه نمایش خوب است، سرباز کشورمان هستیم و هرکاری که از دستم برآید برای تیم ملی والیبال ایران انجام می‌دهم.

نظر شما