شناسهٔ خبر: 67282169 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

در دهه امامت و ولایت انجام گرفت؛

تولید اثر «شیرخدا» با همکاری گروه تواشیح و ورزش باستانی + فیلم

همزمان با دهه امامت و ولایت اثر جدید گروه مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی محمدرسول الله(ص) با همکاری گروه ورزش باستانی جوانمردان ایران با عنوان «شیرخدا» منتشر شد.

صاحب‌خبر -

تولید اثر «شیرخدا» با همکاری گروه تواشیح و ورزش باستانی + فیلم

به گزارش ایکنا، گروه مدیحه‌سرایی و همخوانی محمدرسول الله(ص) تهران با همراهی گروه ورزش باستانی جوانمردان ایران، جدیدترین اثر خود را با عنوان «شیرخدا» منتشر کرد.

تصاویر مربوط به این اثر در عرشه ناوشکن پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران «دنا» ضبط شده است. 

این اثر یکی از 10 اثری است که گروه همخوانی محمدرسول الله(ص) در خلیج فارس و در ناوشکن‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تولید کرده است. 

اثر «شیرخدا» با قطعاتی از شعرهای سعدی و حافظ با آهنگسازی محمدرضا جنتی در استودیو کوثر تولید صوتی شد و تولید تصویری آن به کارگردانی محمد تربتی، از سوی سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران تولید شده است.

در تولید این اثر نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی جمهوری اسلامی ایران و شورای عالی قرآن شهرداری تهران نیز همکاری داشته‌اند. 

اثر شیرخدا اولین اثر ترکیبی و ابتکاری با همکاری دو گروه دینی و ورزشی و در راستای جریان سازی و فضاسازی برای ورزش دین محور باستانی است و به زودی اثر دیگری از این دو گروه منتشر خواهد شد.

یادآور می‌شود همزمان با اولین سالروز عملیات ویژه ۳۶۰ ناوهای دنا و مکران در پیمودن دور دنیا، اثر فاتحان دریا رونمایی شد و اکنون در در دهه امامت و ولایت و در راستای فضاسازی تبلیغی در ایام عید غدیر، اثر دیگر شیرخدا رونمایی می‌شود.

<div id="video-display-embed-code_3486170"><script type="text/JavaScript" src="https://iqna.ir/fa/news/play/embed/4222459/3486170?width=400&height=300"></script></div>
انتهای پیام

نظر شما