شناسهٔ خبر: 67281860 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

«شیرخدا» در ناوشکن ارتش اجرا شد+ فیلم

تهران- ایرنا- مسئول سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ از اجرای همخوانی «شیرخدا» در عرشه ناوشکن ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد. 

صاحب‌خبر -

رحیم قربانی به خبرنگار معارف ایرنا گفت: گروه همخوانی و تواشیح محمدرسول الله (ص) با همراهی گروه ورزش باستانی جوانمردان ایران یک اثر با عنوان شیرخدا را در عرشه ناوشکن پرافتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران دنا به تصویر کشیدند. این اثر از مجموع ۱۰ اثری است که این گروه همخوانی در خلیج فارس و در ناوشکن های ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تولید تصویری نموده است.

وی افزود: همزمان با اولین سالروز عملیات ویژه ۳۶۰ ناوهای دنا و مکران در پیمودن دور دنیا، اثر فاتحان دریا رونمایی شد و اکنون در در دهه امامت و ولایت و در راستای فضاسازی تبلیغی در ایام عید غدیر، اثر دیگر با عنوان شیرخدا رونمایی می‌شود.

«شیرخدا» در ناوشکن ارتش اجرا شد+ فیلم

این خادم قرآنی اضافه کرد: این اثر با قطعاتی از شعرهای سعدی و حافظ با آهنگسازی محمدرضا جنتی در استودیو کوثر تولید صوتی شد و تولید تصویری آن به کارگردانی محمد تربتی، توسط سازمان قرآن و عترت بسیج سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) و با همکاری نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون ورزش های زورخانه ای و پهلوانی جمهوری اسلامی ایران در خلیج‌فارس و عرشه ناوشکن ملی دنا انجام گرفت.

مسئول گروه همخوانی محمد رسول الله(ص) ادامه داد: اثر شیرخدا اولین اثر ترکیبی و ابتکاری با همکاری دو گروه دینی و ورزشی و در راستای جریان سازی و فضاسازی برای ورزش دین محور باستانی است و به زودی اثر دیگری از این دو گروه منتشر خواهد شد.

نظر شما