شناسهٔ خبر: 67282168 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

برگزاري نشست هم انديشي تخصصي شناسايي فرصت هاي سرمايه گذاري فرودگاه آبادان

صاحب‌خبر -
برگزاري نشست هم انديشي تخصصي شناسايي فرصت هاي سرمايه گذاري فرودگاه آبادان

خبرگزاری آریا-این نشست به منظور هم اندیشی و شناسایی فرصت های سرمایه گذاری فرودگاه آبادان با حضور عبدی معاون برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، خزایی معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌و کارها سازمان منطقه آزاد اروند، مدیر فرودگاه آبادان و رؤسای اتاق های بازرگانی آبادان و خرمشهر برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری آریا از آبادان؛در این نشست معاون برنامه‌ریزی، نظارت و امور اقتصادی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران اظهار داشت ؛ بسترهای سرمایه گذاری بسیاری در فرودگاه آبادان موجود است که با معرفی آنها می توان در جهت جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برنامه ریزی کرد.

علی عبدی افزود : با استفاده از ظرفیت های فرودگاه آبادان و دسترسی ویژه این فرودگاه به مرز های بین المللی کمیته اقتصادی مشترکی ما بین شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و سازمان منطقه آزاد اروند تشکیل گردد.

خزایی معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارها سازمان منطقه آزاد اروند ، فرودگاه آبادان را منشاء تحول و توسعه و آبادانی شهرهای آبادان و خرمشهر دانست و یادآور شد با همکاری مشترک فی ما بین و استفاده از ظرفیت اتاق های بازرگانی آبادان و خرمشهر فرصت های مناسب برای جذب سرمایه گذار فراهم گردد.

الواری نژاد مدیر فرودگاه آبادان ، ضمن تشکر از شرکت کنندگان در این نشست گفت: با توجه به فرصت های مناسب سرمایه گذاری در فرودگاه آبادان، آمادگی خود را جهت پذیرش بخش خصوصی و سرمایه گذاران اعلام می داریم.


در این جلسه تأسیس ایرلاین مقیم در فرودگاه آبادان، احداث هتل، راه‌اندازی ترمینال کارگو، راه اندازی ترمینال تشریفات اختصاصی CIP پیشنهاد گردید.

 

پایان پیام./

نظر شما