شناسهٔ خبر: 67282084 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

برگزاری هفتمین جلسه شورای فرهنگی کانون استان/ برنامه‌ها، فعالیت‌ها و مسائل مرکز الگوی تربیتی شماره سه کانون اردبیل بررسی شد

اعضای شورای فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل به‌منظور بررسی برنامه‌ها، فعالیت‌ها و مسائل مراکز الگوی تربیتی، هفتمین جلسه خود را در مرکز شماره سه کانون اردبیل برگزار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این جلسه که عصر روز چهارشنبه سی‌ام خردادماه ۱۴۰۳ به ریاست مدیرکل کانون و با حضور مربیان مرکز برگزار شد، برنامه‌های عملیاتی مرکز با محوریت نوجوانان، نحوه ارائه خدمات، تعامل با خانواده‌ها و جذب و پایدارسازی اعضا موردبحث و بررسی قرار گرفت.

ملیحه ملک‌زاده فرد مدیرکل کانون استان در این جلسه گفت: مراکز الگوی تربیتی با رویکرد توجه به نوجوانان فعالیت می‌کنند و در این راستا شکل‌گیری شورای نوجوانان برای پیشبرد این برنامه‌ها ضروری است.

مدیرکل کانون استان بابیان اینکه نوجوانان سلایق و ذائقه‌های خود را بهتر می‌شناسند، اظهار کرد: در طراحی برنامه‌های شاخص همفکری و مشورت مربیان با اعضای نوجوان موجب جذابیت و مشارکت بیشتر مخاطبان خواهد شد.

برگزاری هفتمین جلسه شورای فرهنگی کانون استان/ برنامه‌ها، فعالیت‌ها و مسائل مرکز الگوی تربیتی شماره سه کانون اردبیل بررسی شد

وی تصریح کرد: برای شاداب سازی مرکز، فضای داخلی ساختمان رنگ‌آمیزی شده و تلاش می‌شود با جذب اعتبار لازم برای محوطه و نمای بیرونی ساختمان هم اقداماتی انجام شود.

مدیرکل کانون استان افزود: از برنامه‌های شاخص نوجوان محور مراکز که به تائید کارشناسان برسد، ملزومات موردنیاز تأمین و حمایت‌های لازم انجام خواهد شد.

سارا وطنخواه مربی مسئول مرکز نیز با ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های پیش روی مرکز به بیان مسائل و مشکلات مرکز پرداخت.

گفتنی است در ادامه این نشست، مربیان مرکز و کارشناسان ستادی کانون استان نیز به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداخته و برای اجرای هر چه بهتر برنامه‌های مرکز مواردی را به تصویب رساندند.

نظر شما