شناسهٔ خبر: 67281933 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

چطور به گلدیکا برای خرید طلای آب شده آنلاین اعتماد کنیم?

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عکس برند گلدیکا

احتمالا می‌پرسید چرا خرید طلای آب شده؟ باید بگوییم در این روش، نیازی به پرداخت اجرت و مالیات نیست. شاید نتوانید استفاده زینتی از طلا داشته باشید اما در عوض سود خوبی دست‌تان را می‌گیرد. البته اگر هدف واقعی‌تان هم سرمایه‌گذاری باشد.

دومین نکته در جهت کسب بازدهی مناسب از این سرمایه‌گذاری، انتخاب یک وبسایت معتبر برای خرید و فروش طلای آب شده است. گلدیکا یکی از معتبرترین پلتفرم‌های دارای پروانه کسب و مجوز خرید و فروش از اتحادیه طلا و جواهر است. با گلدیکا می‌توانید طلای خود را با فاکتور و انگ و وزن درج ‌شده روی آن دریافت کنید تا هیچ شک ‌وشبهه‌ای بابت اصالت محصول نداشته باشید.

خرید طلای آب شده با بهترین قیمت

طلایی که در گلدیکا با مشتریان تبادل می‌شود، متناسب با قیمت لحظه‌ای بازار طلای تهران است و صرفا اختلافی بسیار جزئی را میان آن‌ها می‌بینید. در واقع گلدیکا متعهد شده که همه معاملات را دقیقا با قیمتی که در سایت خود به کاربران نشان می‌دهد، انجام دهد و این اختلاف جزئی بابت پوشش تفاوت قیمتی طلایی است که از قبل خریده‌اید یا نوساناتی که در آینده احتمال رخ‌دادن آن وجود دارد.

قیمت‌گذاری طلا در سایت گلدیکا مطابق با معاملات کف بازار طلای تهران انجام می‌شود. حتی در ساعت‌هایی که بازاربسته است یا روزهای تعطیل، شما باز هم می‌توانید به خرید و فروش در گلدیکا بپردازید. در چنین شرایطی، قیمت طلا به ‌واسطه هوش مصنوعی تعیین می‌شود.

تعیین نقطه خرید و فروش

تعیین حد ضرر

با گلدیکا کاربران این امکان را دارند که از راه دور و ازطریق سیستم، اجازه دهند که طلای آن‌ها به‌صورت خودکار فروخته یا خریده شود. در واقع با این اقدام، حد سود و زیان را در سرمایه‌گذاری خود رعایت کرده‌اند.

ون تارپ، نویسنده کتاب معامله‌گر برتر می‌گوید: « من معتقدم هر زمان که وارد معامله می‌شوید، باید نقطه‌ای را پیدا کنید که با خود خواهید گفت: «در این معامله اشتباه کردم» و پیش‌از رسیدن به این نقطه از معامله خارج شوید. این دقیقا معنای حد سود و ضرر است.

حد سود و زیان، اصطلاحی در بازار مالی است که با استفاده از آن می‌توانید زمان مناسب جهت ورود به معامله خرید طلای آب شده به‌منظور کسب بازدهی بیشتر و خروج از معامله برای جلوگیری از ضررهای بیشتر را تعیین کنید.

تحویل فیزیکی طلای آب شده خریداری شده

با امکان تحویل فیزیکی کالا در قالب شمش یا سکه‌های پارسیان، دیگر دغدغه‌ای بابت اعتبار مجموعه نخواهید داشت. شما در معامله خرید و فروش طلای آب شده آنلاین گلدیکا، هر زمان که بخواهید می‌توانید این فلز ارزشمند را با کد انگ درج‌شده روی آن تحویل بگیرید.

برای اینکه بتوانید طلای موجود در کیف خود را به‌صورت فیزیکی دریافت کنید، ابتدا وارد صفحه دریافت طلا شوید و این نکته را در نظر بگیرید که باید از شرایطی خاص بهره‌مند باشید. یکی از مهم‌ترین این شرایط، خرید طلای آب شده با کمترین مقدار (30 گرم) است. اگر کیف پول شما ارزشی کمتر از این مقدار داشته باشد، امکان تحویل فیزیکی طلای آب شده میسر نیست و به جای آن از سکه های پارسیان و یا شمش های مختلف استفاده می شود.

با کلیک بر گزینه «دریافت طلای آب‌شده» در بخش معامله طلا، صفحه‌ای برایتان نمایش داده می‌شود و شما باید تمام اطلاعات لازم را برای تحویل فیزیکی وارد کنید. دقت کنید که هنگام دریافت کالا، باید به شعبه اداری گلدیکا مراجعه حضوری داشته باشید؛ چون این سامانه محصول را با پست یا تیپاکس ارسال نمی‌کند.

مزایای خرید طلای آب شده از گلدیکا

خرید طلای آب شده

درحال‌حاضر خیلی از افراد ترجیح می‌دهند به‌جای پرداخت اجرت و مالیات برای خرید طلای نو، تحمل ریسک حباب سکه و استرس ضررهایی که ممکن است در بازار بورس و ارز به آن‌ها وارد شود، به خرید طلای آب ‌شده بپردازند.

همان‌گونه که بارها اشاره کردیم، گلدیکا از معتبرترین سایت‌ها برای خرید طلای آب شده آنلاین بوده که قابلیت دسترسی به طلای آب شده را در وزن و عیارهای مختلف فراهم کرده است. از مهم‌ترین مزایای معامله با گلدیکا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

خرید طلای آب‌شده بدون اجرت و مالیات

قابلیت نقدشوندگی سریع

انجام تمامی معاملات به‌صورت آنلاین

قابلیت خرید با مبالغ خیلی کم (حتی 100هزار تومان)

خرید به قیمت بازار طلای تهران

تضمین‌شده توسط مراکز دولتی و داشتن تمامی مجوزهای قانونی

پشتیبانی 24 ساعته

تعیین کمترین کارمزد

ثبت‌نام و خرید و فروش آسان

نگهداری و جابه‌جایی آسان

امکان تحویل فیزیکی طلا

مراحل خرید و فروش طلای آب شده در گلدیکا

شما با خرید طلای آب شده، 2 نشانه را هدف می‌گیرید. رسیدن به یک سرمایه‌گذاری سودمند که در واقع کارشناسان سرمایه‌گذاری هم بر این عقیده هستند که معامله و خرید و فروش طلا نسبت به سایر بازارهای موازی بازدهی مطلوب‌تری دارد و همینطور عدم پرداخت اجرت و سود و مالیات می باشد.

حال بااین‌اوصاف اگر مشتاق ورود به معامله خرید و فروش طلای آب شده در سامانه گلدیکا هستید، باید ابتدا با مراحل این کار آشنا شوید. ما در ادامه هرآنچه که لازم باشد به شما خواهیم گفت.

ثبت‌نام و احراز هویت: در سامانه گلدیکا نیازی به بارگذاری عکس، فیلم یا مدارک خاص نیست.

شارژ کیف پول: برای خرید طلا نیاز است کیف پول خود را به‌مقدار دل‌خواه شارژ کنید.

خرید و فروش طلا: بعداز شارژ کیف پول می‌توانید طلا بخرید یا اگر در کیف طلای خود طلا دارید، هر مقدار از آن را که می‌خواهید بفروشید.

تسویه ریالی یا تحویل فیزیکی طلا: با درخواست تسویه ریالی، هر مقدار از موجودی کیف پول که بخواهید، به حساب بانکی‌تان واریز می‌شود. همچنین می‌توانید موجودی کیف طلای خود را به‌صورت فیزیکی دریافت کنید.

جمع‌بندی

خرید طلای آب شده، یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری است که در سال‌های اخیر بین مردم به محبوبیت بالایی دست یافت. در حقیقت سرمایه‌گذاری روی کالاهای باارزش یکی از روش‌های حفظ دارایی در شرایط مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی به‌حساب می‌آید. از دیرباز تاکنون، طلا به‌عنوان فلزی ارزشمند مور توجه افراد بوده است. به‌گونه‌ای که حتی با پیدایش بازارهای مالی همچنان محبوبیت خود را برای سرمایه‌گذاری حفظ کرد.

سرمایه‌گذاری در طلا به‌شکل‌های مختلفی امکان‌پذیر است؛ سکه، شمش، طلای آب‌شده، طلای دست‌دوم یا نو. همه آن‌ها به‌نوعی کارآمد هستند اما اگر می‌خواهید با هزینه‌ای کمتر وارد معامله شوید و به سود بیشتری دست یابید، طلای آب‌شده گزینه ایده‌آل‌تری است چون نه اجرتی به آن تعلق می‌گیرد و نه مالیاتی! همچنین شما می‌توانید از این طلا، برای ساخت زیورآلاتی با طرح‌های متفاوت که در واقع سفارش خود شماست استفاده کنید.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما