شناسهٔ خبر: 67281709 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه موقت تربت حیدریه:

حیاتی‌ترین مساله برای عزت ایران تبیین دستاوردهای انقلاب است

تربت حیدریه- امام جمعه موقت تربت حیدریه گفت: حیاتی ترین مساله برای عزت ایران تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام ارژنگ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در آستانه انتخابات، یکی از مهم‌ترین تصمیمات ملت ایران که نمایش قدرت سیاسی جمهوری اسلامی است قرار گرفتیم که برگزاری آن با حضور حداکثری باعث عزت و عظمت کشور ایران اسلامی و نمایش قدرت مردم سالاری دینی است.

امام جمعه موقت تربت حیدریه گفت: امروز حیاتی‌ترین مساله برای عزت ایران تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است و دشمنان با اطلاع از این موارد و نگرانی از آن سعی دارد مشارکت در انتخابات را با لجن‌پراکنی به حداقل برساند.

وی تاکید کرد: دشمن با غفلت از اینکه به رسالت تبیین درست عمل نشده همچنان با امپراطوری رسانه‌ای و پمپاژ دروغ سعی دارد گفتمان انقلاب اسلامی که تمام دنیا را گرفته با ابزار بی‌اطلاعی مردم از برکات اسلام و انقلاب آن را منحرف و یا به حاشیه ببرد.

ارژنگ افزود: آنچه که خون سیدالشهدا علیه‌السلام را بر زمین ریخت بی‌اطلاعی مردم بود که باعث شد حادثه عاشورا رقم بخورد، در عین حال امروز در شرایط ایده‌آل قرار گرفتیم هرچند مشکلات فراوان داریم اما نباید بی‌انصافی کرد.

امام جمعه موقت تربت حیدریه بیان کرد: حضور حداکثری مردم قدرت نظام را فزاینده، امنیت ملی را بالا می‌برد و قدرت چانه‌زنی را هم افزایش می‌دهد، در عین حال طبق مبانی شرعی باید دنبال اصلح نیز باشیم.

نظر شما