شناسهٔ خبر: 67321697 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شناسایی عاملان برداشت از حساب شهروند سیرجانی

عاملان برداشت ۷۳۳میلیون ریال از حساب شهروند سیرجانی شناسایی شدند.

صاحب‌خبر -
شناسایی عاملان برداشت از حساب شهروند سیرجانی
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،فرمانده انتظامی سیرجان گفت: افردی که اقدام به برداشت ۷۳۳میلیون ریال به صورت اینترنتی از حساب دو شهروند کرده بودند شناسایی و این وجوه بازگردانده شد.
سرهنگ جواد خواجه‌پور در تشریح این خبر گفت : در پی شکایت دو نفر مبنی بر اینکه از طریق دریافت یک پیام حاوی لینک ، وارد لینکی در خصوص برنامه معیشتی یارانه و نصب همراه بانک از طریق گوگل شده ، اما بعد از ورود به لینک مبالغ ۲۳۳ میلیون و ۵۰۰میلیون ریال از حساب بانکی آنان برداشت شده بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
وی افزود : با استعلامات انجام شده پلیس فتا ، درگاه و مالک کارت بانکی مقصد که این وجه به آن واریز شده را شناسایی و بلافاصله طی هماهنگی قضایی حساب متهمان مسدود و با اقدامات صورت گرفته این وجوه به حساب شاکیان بازگشت داده شد.
فرمانده انتظامی سیرجان در این خصوص به شهروندان توصیه کرد: هرگز تحت تاثیر وعده‌های واهی برنده شدن در مسابقات ، واریز سود سهام عدالت ، سامانه ثنا و ابلاغیه قضایی ، خرید ارزان و زیر قیمت بازار و پیام های دارای لینک‌ برنامه های معیشتی کالا برگ که به صورت جعلی در شبکه‌های اجتماعی تبلیغ می‌شود به طمع نیفتند و در صورت مواجهه با این گونه موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به نشانی  www.cyberpolice.ir آن را مطرح و پیگیری کنند.
 

نظر شما