شناسهٔ خبر: 67281513 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون حقوقی رئیس جمهور:

دولت سیزدهم انقلاب را به ریل اصلی بازگرداند/ مناظرات انتخاباتی نباید صحنه جفا به دولت شود

بوشهر_ ایرنا_ معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: دولت سیزدهم با تلاش‌های وسیع رئیس جمهور شهید و همکاران، انقلاب را به ریل اصلی خود بازگرداند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمد دهقان روز پنجشنبه در شورای اداری استان بوشهر اظهار کرد: با همه احترام به هر ۶ داوطلب انتخابات ریاست جمهوری، دولت بنایی برای حمایت از احدی ندارد.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که هیجکدام از مدیران ارشد، میانی و استان ها که شناخته شده هستد به گونه ای رفتار نکنند که شائبه ای از جانبداری دولت در انتخابات ایجاد شود.

معاون حقوقی رئیس جمهور تصریح کرد: نظارت وسیعی در سطح کشور بر مدیران دولتی داریم تا این شرایط حفظ شود و تا به امروز نیز با همکاری مدیران، گزارشی در این خصوص دریافت نشده است.

دهقان ادامه داد: اگر چه همه داوطلبان انتخابات، احترام رئیس جمهور شهید دارند اما شاهد هجمه های به دولت سیزدهم توسط برخی هستیم.

بیشتر بخوانید

معاون رییس جمهور: دهه نود اقتصاد ایران تعطیل بود

معاون رییس جمهور: کشور در حال عبور از مشکلات عرصه‌ اقتصادی است

معاون رئیس جمهور: دولت بر قراردادهای نفتی نظارت دارد

وی عنوان کرد: اگر از دولت سیزدهم دفاع می کنیم نه به خاطر اخلاق مداری، امانت داری، تلاش های شبانه روزی و بیرون کشیدن جمهوری اسلامی از انزوا و رشد اقتصادی بین چهار تا پنج درصد توسط این دولت به مدیریت رئیس جمهور شهید است بلکه بیشتر برای بازگرداندن انقلاب بر روی ریل اصلی بوده است.

معاون حقوقی رئیس جمهور عنوان کرد: متاسفانه در اواخر دهه نود با شعار لبخند به آمریکا شاهد انزوای ایران در جامعه جهانی بودیم.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم نه تنها انحرافات را زدود و کشور را از انزوا در آورد بلکه توانست با عضویت در پیمان های شانگهای و بریکس دریچه های جدیدی بر کشور باز کند.

دهقان عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه مردم شکل گرفته و مظهر این حضور در انتخابات تجلی پیدا می کند.

معاون حقوقی رئیس جمهور یادآور شد: دولت به دنبال تشویق و ترغیب مردم برای حضور حماسی پای صندوق‌های آرا است و بدون جانبداری از یک گزینه خاص فقط به مشارکت حداکثری و ایجاد یک انتخابات سالم گام بر می دارد.

وی بیان کرد: اصل انتخابات مشارکت حداکثری است و هر 6 کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری برای ما ارزشمند هستند.

دهقان گفت: به برکت مجاهدت رئیس جمهور شهید، با حضور گسترده مردم مشارکت بالا در انتخابات هشتم تیرماه شکل می گیرد و برگ زرینی از اقدامات مردم سالاری دینی رقم خواهد خورد.

نظر شما