شناسهٔ خبر: 67281502 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی؛

برپایی پاویون شرکتهای دانش‌بنیان در نمایشگاه فناوری اطلاعات ترکیه

مهتاب چابوک

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات، تکنولوژی‌های نوین، ایمنی و امنیتی استانبول با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات، تکنولوژی‌های نوین، ایمنی و امنیتی (Imex & ISAF) از ۱۸ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۳ در مرکز نمایشگاه‌های استانبول برگزار می‌شود.

دوربین مدار بسته و سیستم‌های نظارتی، سیستم‌های دزدگیر، مراکز هشدار و کنترل، سیستم‌ها و تجهیزات کنترل دسترسی، خدمات امنیتی و تجهیزات گشت، سیستم‌های امنیتی محیطی، سیستم‌های مخابراتی، از جمله محورهای این نمایشگاه است.

شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا روز یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ فرصت دارند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‎‎‌های ۰۹۹۱۶۳۶۴۴۱۶ و ۰۲۱۲۲۸۹۳۲۴۲ (همایشگران سام) تماس حاصل نمایند.

یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های ‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

نظر شما