شناسهٔ خبر: 67281463 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندارگلستان:

جهاد تبیین از ضرورت های امروز جامعه است

گرگان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان جهاد تبیین را از ضرورت های امروز جامعه دانست و گفت: لازمه اثر بخش بودن جهاد تبیین استمرار آن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی مهاجر، ظهر پنجشنبه در جلسه قرارگاه جهاد تبیین با اشاره به اینکه جهاد تبیین جز ضرورت‌های امروز جامعه است، اظهار کرد: لازمه اثر بخش بودن جهاد تبیین استمرار آن است، هدف از تشکیل قرارگاه نیز هدف‌گذاری صحیح و استمرار در جهاد تبیین است و اگر استمرار نداشته باشد قطعاً اهداف مدنظر محقق نخواهد شد.

وی افزود: دشمنان و معاندین انقلاب اسلامی روی فراموشی تاریخی مردم حساب باز کرده‌اند، مطمئناً اگر تبیین صورت نگیرد و کوتاهی شود، گفتمان دروغ از این فرصت استفاده کرده و توجه مردم را از واقعیت‌ها دور خواهد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: اتفاقات ارزشمندی که هر یک از اعضا در تبیین انجام می‌دهند باید ذیل قرارگاه باشد تا از موازی کاری و تداخل جلوگیری شده و جامعه هدف بیشتری پوشش داده شود.

وی یادآور شد: باید با هدف‌گذاری درست، با طیف وسیع‌تری از مردم گفتگو کنیم و دامنه مخاطبان جهاد تبیین را گسترش دهیم.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: هدف انتخاب یک حزب و گروه سیاسی نیست، بلکه هدف پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی است، این گفتمان از لسان هر کس بیان شود و توسط هر نامزدی عملی شود، مطلوب است.

وی افزود: اگر اتفاقاتی که با عمل به گفتمان انقلاب اسلامی توسط شهید جمهور انجام گرفت، با گذشته مقایسه و برای مردم تبیین شود، می‌تواند به انتخاب اصلح بیانجامد.

مهاجر خاطرنشان کرد: مهم‌ترین و ملموس‌ترین اقدام انقلابی دولت شهید رئیسی که نشان دهنده تفاوت و اثر بخش بودن این گفتمان است و امید آفرین خواهد بود، مقابله با بیماری کرونا است.

نظر شما