شناسهٔ خبر: 67281447 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز بکار نمایشگاه اوقات فراغت تابستانی در ارومیه

نمایشگاه اوقات فراغت تا اول تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های ارومیه دایر می شود.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیر کل ورزش وجوانان آذربایجان‌غربی گفت: برگزاری این نمایشگاه در راستای آشنایی خانواده‌ها با رشته‌های مختلف ورزشی و ارتباط با هیات‌ها، کارشناسان و مربیان برنامه ریزی شده است.

بیرامی  اضافه کرد: در صدد هستیم در قالب این نمایشگاه فرزندان و جوانان در فصل تابستان و فراتر از اوقات فراغت بتوانند وارد رشته مدنظر ورزشی شده و آن را ادامه دهند.

وی اظهار کرد: حضور استعدادیاب‌ها و کارشناسان برای بررسی و مشاوره جهت انتخاب مناسب نیز یکی از نکات قوت این نمایشگاه برای کمک به خانواده‌هاست.

 

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی ادامه داد: ورزش یکی از بهترین فرصت‌ها برای رشد و ایجاد شرایط مناسب برای اقشار مختلف بوده و در روزهای برگزاری نمایشگاه انتظار داریم این فرصت بتواند شرایط خوبی برای خانواده‌ها رقم بزند.

بیرامی تاکید کرد: ورزش و جوانان آماده است شرایطی مناسب و استاندارد برای ورزش سنین مختلف ایجاد کند و در این مهم از کارشناسان و خبره‌ها بهره گرفته است.

 نمایشگاه اوقات فراغت تا اول تیرماه در محل دائمی نمایشگاه های ارومیه در پارگ جنگلی این شهر دایر بوده و پذیرای خانواده ها خواهد بود.

زمان بازدید از این نمایشگاه، هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در نظر گرفته شده است.

 

 

 

<div id="video-display-embed-code_11235840"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4264248/11235840?width=600&height=350"></script></div>

 

 

نظر شما