شناسهٔ خبر: 67322300 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

جوکار:

زیر ساخت احداث ۱۲ زمین چمن مصنوعی در روستاهای یزد فراهم است

محمدمسعود زارع

نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی: در حال حاضر زیرساخت های لازم برای احداث ۱۲ زمین چمن مصنوعی در روستاهای حوزه انتخابیه آماده سازی شده و واگذاری زمین آن نیز صورت گرفته است.

صاحب‌خبر -

«محمدصالح جوکار» در نشست هم اندیشی پیگیری فرآیند اجرایی مصوبات بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از اماکن و طرح‌های ورزشی شهر یزد و تکمیل فرآیند ساخت و تجهیز زمین چمن مصنوعی روستاهای حوزه انتخابیه که با حضور فرمانداران و مدیران مرتبط دستگاه‌های اجرایی برگزار شد؛ گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته و پروژه‌های در دست اقدام امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۳ تمام روستاهای حوزه انتخابیه از زمین چمن مصنوعی برخوردار شوند.

وی افزود: بر اساس توافق صورت گرفته در این نشست پیگیری موضوع زمین و تامین زیرساخت بر عهده فرمانداری، بخشداری و دهیاری‌ها است و تامین چمن مصنوعی، فنس کشی و نورپردازی نیز از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان صورت می‌گیرد.

نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر زیرساخت لازم برای احداث ۱۲ زمین چمن مصنوعی در روستاهای حوزه انتخابیه آماده سازی شده و واگذاری زمین آن نیز  صورت گرفته و بر اساس پیشرفت کار انجام شده، این پروژه‌ها در مرحله تامین چمن مصنوعی قرار دارد که مقرر شد از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان این موضوع پیگیری و نسبت به انجام آن اقدام شود.

جوکار ادامه داد: تعهدات وزارت ورزش و جوانان ۱۱ زمین چمن مصنوعی بوده است که از این رو باید اداره کل ورزش و جوانان پیگیری لازم را در این زمینه داشته باشد.

وی افزود: اخیرا دستوری برای ایجاد زمین چمن مصنوعی از محل مسئولیت‌های اجتماعی و اقدامات وزارت نفت در این زمینه از سوی وزیر صادر و بر مبنای این ظرفیت نیز ایجاد زمین چمن مصنوعی برای روستاهای فاقد این امکانات نیز در دستور کار قرار گرفته است.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امیدواریم با همکاری و تعامل فرمانداری ها، اداره کل ورزش و جوانان و بنیاد مسکن جهت الحاق زمین به طرح هادی روستاها تعهدات مورد نظر تا پایان سال جاری برای تقویت زیرساخت‌های ورزشی روستاها و برخی از محلات حوزه انتخابیه اجرایی شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با پیگیری و مکاتبه محمد صالح جوکار با وزیر نفت، ۲۰ زمین چمن مصنوعی با هدف تقویت زیرساخت‌های ورزشی روستاهای حوزه انتخابیه به ویژه مناطق کمتر برخوردار تخصیص و در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام

نظر شما