شناسهٔ خبر: 67281429 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آمادگی استان بوشهر برای خلق حماسه انتخاباتی در ۸ تیر ماه

استاندار بوشهر از فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان خبر داد و گفت: مردم شهرها و روستاهای استان بوشهر آماده خلق حماسه دیگری در انتخابات ۸ تیر ماه هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده صبح امروز در جلسه شورای اداری استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خدمت از جمله شهید آیت‌الله رئیسی به انتخابات جمعه هفته آینده پرداخت و اظهار داشت: 8 تیر ماه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران اسلامی با حضور گسترده مردم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان بوشهر انجام شده است گفت: این استان با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم آماده برگزاری انتخابات 8 تیر ماه است.

استاندار بوشهر اهمیت حضور و مشارکت گسترده و حداکثری مردم در انتخابات جمعه آینده را مهم دانست و  گفت: مردم شهرها و روستاهای استان بوشهر آماده خلق حماسه دیگری در انتخابات ریاست جمهوری جمعه آینده 8 تیر ماه هستند.

محمدی‌زاده با قدردانی از دست‌اندرکاران انتخابات ریاست جمهوری و مدیران دستگاه‌های اجرایی در فراهم کردن امکانات لازم خاطرنشان کرد: افزایش مشارکت و حضور حداکثری مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ضمن نمایش اقتدار ملی و بین‌المللی، ترفند و دسیسه‌های دشمنان ناکام می‌شود.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران یک حکومت و نظام الهی است گفت: بنیانگذار این نظام الهی امام‌ راحل بود و ادامه دهنده آن رهبر معظم انقلاب اسلامی است و ما مدیون مردم و نظام اسلامی هستیم و برای خلق حماسه بزرگ در 8 تیر ماه باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

انتهای پیام/190/.

نظر شما