شناسهٔ خبر: 67281374 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

درخواست فوری از رئال: تکلیفم را روشن کنید

خوسلو در مصاحبه با آ اس به صراحت از مدیران رئال خواست تا تکلیف او برای فصل بعد را روشن کنند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خوسلو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته با قراردادی قرضی و یک ساله از اسپانیول جدا شد و به رئال مادرید پیوست تا به آرزویش که بازی دوباره در این تیم و با پیراهن این باشگاه بود رسیده باشد.

2045671

این بازیکن در طول فصل و با توجه به اینکه رئال عملا مهاجم نوک تخصصی نداشت، توانست عملکرد بسیار خوبی را به نمایش بگذارد و تحسین بسیاری را برانگیخت، اما اوج درخشش و محبوبیت او بین هواداران به خاطر دو گلی بود که در دیدار برابر بایرن مونیخ در بازی برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دقایق پایانی زد و باعث صعود تیمش به فینال شد.

فصل به اتمام رسید و قرارداد خوسلو نیز 10 روز دیگر تمام می‌شود، بدون اینکه مشخص شود او ماندنی است یا خیر. 

رئال با تنها 1.5 میلیون یورو می‌تواند بند خرید دائمی او را فعال کند. در اسپانیا می‌گویند رئال منتظر بازی برگشت اسپانیول-اوویدو در پلی آف صعود به لالیگاست و سپس وضعیت خوسلو روشن خواهد شد. اسپانیول بازی رفت را با یک گل باخته است.

2029373

خوسلو در مصاحبه با آاس و در مورد آینده اش گفت: «واقعیت این است که هیچ چیز مشخص نیست و در مقطع پیچیده‌ای قرار داریم. در مصاحبه‌های قبلی گفته‌ام که قراردادم 30 ژوئن تمام می‌شود و منتظر تصمیم مدیران رئال هستم. الان درگیر یورو 2024 هستم ولی کتمان نمی‌کنم که منتظر تماس مدیران باشگاه هستم. متاسفانه هنوز هیچ چیز روشن نیست.»

خوسلو ادامه داد: «رئال دو مهاجم جذب کرده و کیلیان امباپه و اندریک به تیم ملحق خواهند شد. من دوست دارم بمانم ولی هیچ چیز به من بستگی ندارد. افراد زیادی در آینده من دخیل هستند. رئال در حال برنامه ریزی جدی برای فصل بعد است و من واقعا دوست دارم هرچه زودتر تکلیف من هم روشن شود.»

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما