شناسهٔ خبر: 67322283 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴| مرحله گروهی؛

علت شکست تیم ملی والیبال مقابل آلمان مشخص شد

با بررسی آمار دیدار تیم ملی والیبال ایران مقابل آلمان، علت شکست تیم ایران مشخص شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم ملی والیبال کشورمان امروز _یکشنبه سوم تیر_ از ساعت ۶:۳۰ مقابل تیم آلمان صف‌آرایی کرد که در نهایت با نتیجه سه بر صفر و با امتیازهای ۲۱ بر ۲۵، ۱۷ بر ۲۵ و ۲۰ بر ۲۵ شکست خورد تا آخرین بازی در لیگ‌ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ را با شکست به پایان برساند. والیبالیست‌های ایران در این دور از رقابت‌ها ۱۰ شکست و دو پیروزی کسب کردند.

والیبالیست‌ها در نخستین دیدار هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴، به مصاف آمریکا رفتند و با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسیدند و در دومین دیدار روز گذشته مقابل هلند با نتیجه ۳ بر ۲ با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱، ۲۰ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۰ به پیروزی رسیدند. تیم ملی والیبال کشورمان مقابل تیم فرانسه با نتیجه سه بر صفر و با امتیازهای ۲۱ بر ۲۵، ۱۷ بر ۲۵ و ۲۰ بر ۲۵ شکست خورد.

تیم ملی والیبال ایران در مجموع ست‌های این مسابقه ۶۳ امتیاز کسب کرد که به ترتیب ۳۹ امتیاز حمله، ۸ امتیاز دفاع، صفر امتیاز سرویس و ۱۶ امتیاز از اشتباهات بازیکنان حریف بود.

بازیکنان تیم ملی والیبال آلمان در مجموع ست‌های این مسابقه ۷۵ امتیاز کسب کردند که شامل ۴۰ امتیاز حمله، ۵ امتیاز دفاع، ۴ امتیاز سرویس و ۲۶ امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم ایران بود.

برچسب‌ها:

نظر شما