شناسهٔ خبر: 67281260 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستگیری سارقان مغازه با ۹۰ فقره سرقت در کرج

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز از شناسایی و دستگیری ۲ ‏سارق مغازه با بیش از ۹۰ فقره سرقت در شهرستان کرج خبر داد. ‎

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پلیس البرز، سردار “حمید هداوند” روز پنجشنبه اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در یکی از مناطق شهرستان کرج موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی استان قرارگرفت.
وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و بررسی صحنه های سرقت، ۲ سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه متهمان در بازجویی ها به بیش از ۹۰ فقره سرقت مغازه در نقاط مختلف شهرستان کرج اعتراف کرده اند ، گفت: تحقیقات بیشتر از این ۲ متهم ادامه دارد.
هداوند با هشدار به صاحبان مغازه ها از آنان خواست ضمن تجهیز محل کسب خود به دوربین های مداربسته در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را به شماره ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

دستگیری اعضای باند سارقان به عنف در البرز

دستگیری سارقان مغازه با ۹۰ فقره سرقت در کرج


رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری اعضای باند چهار نفره سارقان به عنف در نقاط مختلف این ‏استان خبر داد‎. ‎
سرهنگ"حکمت الله شجاعی" اظهارکرد: در پی وقوع سرقت های متعدد به عنف و قاپ زنی در سطح استان البرز شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار تیم ویژه ای از ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی گفت : این سارقان با ۲ دستگاه موتورسیکلت مشکی رنگ شماره پلاک مخدوش در ساعات مختلف، اقدام به شناسایی سوژه های مورد نظر در سطح کرج می کردند و سپس گوشی های تلفن همراه ، کیف پول ، کارت و وجه نقد را مورد دستبرد قرار می دادند.

شجاعی اظهار کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و شبانه روزی ماموران ، یک نفر متهم اصلی در این خصوص شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.
رییس پلیس آگاهی استان البرز افزود: متهم در مواجهه با مستندات پلیسی به ناچار لب به اعتراف گشود و سه همدست وی نیز پس از شناسایی در عملیات های جداگانه دستگیر شدند.
وی بیان کرد: تا کنون ۲۸ نفر از مالباختگان شناسایی شده اند و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان همچنان ادامه دارد.
شجاعی با بیان اینکه محل سکونت ۲ نفر از متهمان در خارج از استان البرز بوده و احتمال ارتکاب سرقت در آن شهرستان نیز متصور می باشد، اظهار کرد: خط قرمز پلیس برقراری امنیت و آسایش برای شهروندان بوده و در این راه با جدیت و قاطعیت با مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد شد.


دستگیری ۷۴۲ معتاد متجاهر و قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر در کرج

دستگیری سارقان مغازه با ۹۰ فقره سرقت در کرج

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز از دستگیری ۷۴۲ نفر معتاد متجاهر و قاچاقچی و خرده ‏فروش مواد مخدر در دومین مرحله طرح آرامش در شهرستان کرج خبر داد.‏
سرهنگ "علی سلیم پور" گفت: دومین مرحله از طرح آرامش در شهر با هدف تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان متجاهر به مدت ۲ روز در سطح استان البرز به مرحله اجرا در آمد.
وی بیان کرد: در پایان این طرح ۲۴۹ قاچاقچی و خرده فروش و ۴۹۳ معتاد متجاهر دستگیر و جمع آوری شدند.

نظر شما