شناسهٔ خبر: 67769916 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رقابت‌های دوومیدانی جوانان کشور با قهرمانی بوشهر در سنندج پایان یافت

سنندج- ایرنا- رقابت های دوومیدانی قهرمانی جوانان کشور شامگاه یکشنبه با برتری تیم بوشهر در سنندج به کار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، ۲۵۰ دونده به نمایندگی از ۳۱ استان کشور در بخش آقایان این دوره از رقابت ها حضور داشتند و در مواد مختلف رشته دوومیدانی به مدت ۲ روز در پیست دوومیدانی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سنندج رقابت کردند.

در پایان این رقابت‌ها در مواد مختلف، دوندگان تیم بوشهر توانستند با کسب چهار نشان طلا و یک نشان برنز، عنوان قهرمانی را بدست آورند.

تیم همدان هم با بدست آوردن سه نشان طلا، چهار نقره و یک نشان برنز، جایگاه نایب قهرمانی را از آن خود کرد و دوندگان تیم کهگیلویه و بویراحمد نیز با سه نشان طلا و یک نشان نقره در رده سوم این مسابقات جای گرفتند.

تیم دوومیدانی استان کردستان میزبان این دوره از مسابقات با ۲ نشان طلا، ۲ نقره و ۲ برنز جایگاه پنجم را به خود اختصاص داد.

تیم کردستان در روز دوم در ماده ۲۰۰ متر یک طلا، در ماده ۱۰۰۰۰ متر پیاده روی یک نقره و یک نشان برنز و در ماده ۴ *۴۰۰ متر نیز یک نشان برنز را بدست آورد.

لازم به ذکر است، احسان حدادی رئیس فدراسیون دوومیدانی از نزدیک مسابقات را پیگیری کرد و امروز هم دیداری با استاندار کردستان داشت.

در آیین اختتامیه این مسابقات از سوی رییس فدراسیون دو و میدانی از «آمنه غلام ویسی» مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، «داریوش مهدوی» رییس دو و میدانی استان و «میلاد سیار» از قهرمانان صاحب عنوان این رشته و مسئول برگزاری این مسابقات تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

نظر شما