شناسهٔ خبر: 67281206 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دهقان:

در انتخابات کاملاً بیطرف هستیم؛ برخی از افراد به عملکرد رئیس جمهور شهید جفا نکنند

معاون حقوقى رئیس جمهور گفت: در انتخابات کاملاً بیطرف هستیم ولی بنا نیست برخی افراد به عملکرد رئیس جمهور شهید جفا کنند و فعالیت دولت را زیر سوال ببرند.

صاحب‌خبر -

محمد دهقان صبح امروز در جلسه شورای اداری استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و تبریک دهه امامت و ولایت، خدمت تا آخرین لحظه در پست مدیریتی را از تأکیدات شهید آیت‌الله رئیسی دانست و اظهار داشت: رئیس جمهور شهید از تمام لحظات برای خدمت به مردم استفاده و همواره بر جلوگیری از دست رفتن فرصت‌ها در خدمت‌رسانی تاکید می‌کرد.

وی با گرامیداشت سید آزادگان سید علی‌اکبر ابوترابی‌فرد و شهدای غریب در اسارت گفت: این بزرگمرد با حماسه‌های که آفرید مدافع حرم شد و همواره بر خدمت‌رسانی به جامعه اسلامی تأکید می‌کرد و شعار این آزاده سرافراز، خدمت بود.

معاون حقوقى رئیس جمهور با بیان اینکه سید علی اکبر ابوترابی‌فرد صبر، تحمل و مدارا همواره در برنامه خود قرار داده بود گفت: رئیس جمهور شهید همین روحیه داشت، اخلاق‌مدار، پاکی، ساده زیست، اهل مدارا با همه آحاد جامعه حتی با مخالفین، اهل صبر و تحمل، مردم‌داری انقلابی، جهادی و تلاش برای برای خدمت از جمله ویژگی شهید جمهور است که این خصوصیّات در آزاده سرافراز سید علی‌اکبر ابوترابی‌فرد متبلور بود.

دهقان با بیان اینکه تا برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کمتر از ۸ روز دیگر باقی است گفت: یکی دیگر از برگ‌های زرین انقلاب اسلامی ۸ تیر ماه امسال رقم می‌خورد که از مجاهدت‌های دست‌اندرکاران این عرصه در برگزاری انتخابات باشکوه با مشارکت بالا قدردانی می‌شود.

وی اصل در انتخابات را مشارکت حداکثری دانست و بیان کرد: هر ۶ کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری برای ما ارزشمند هستند و ان‌شاءالله به برکت مجاهدت رئیس جمهور شهید، مشارکت بالا محقق خواهد شد و برگ زرینی از اقدامات مردم سالاری دینی رقم خواهد خورد.

معاون حقوقى رئیس جمهور با بیان اینکه دولت از هیچ کاندیدای ریاست جمهوری حمایت نمی‌کند و علیه هیچ نامزدی هم نیست گفت: هیچ مسئولی نمی‌تواند از کاندیدای ریاست جمهوری حمایت و یا علیه نامزدی اقدام کند.

دهقان باتأکید و بر مراقبت و احتیاط بیشتر مسئولان و مدیران در پرهیز از حمایت و یا علیه نامزد انتخاباتی اضافه کرد: برگزاری انتخابات سالم با بیطرفی مسئولان و مدیران مورد توجه ویژه قرار دارد و باید بستر مشارکت حداکثری فراهم شود و دولت هم بار‌ها اعلام کرده هیچ کاندیدایی نداریم و همه کاندیدا‌ها با همه تفکرات به رئیس جمهور شهید ارادت دارند.

وی دفاع از دستاورد‌های دولت و رئیس جمهور شهید و عملکرد دولت سیزدهم را مورد تأکید قرار داد و گفت: در انتخابات کاملاً بیطرف هستیم ولی بنا نیست برخی افراد به عملکرد رئیس جمهور شهید جفا کنند و فعالیت دولت را زیر سوال ببرند.

معاون حقوقى رئیس جمهور با بیان اینکه رئیس جمهور شهید پرونده‌ای جز پاکی، سلامت، اخلاق‌مدار و تلاش و فعالیت شبانه‌روزی ندارد و جایز نیست به آن جفا شود گفت: دفاع از عملکرد دولت و شهید آیت‌الله رئیسی یک ضرورت است، دفاع فقط به سبب ولایت‌مدار، اخلاق‌مدار، مردمدار، اهل تحمل، صادق و  دیگر ویژگی‌ها نیست.

دهقان با تأکید بر تبیین دستاورد‌های دولت سیزدهم و دفاع از عملکرد رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی گفت: شهید آیت‌الله رئیسی مسیر خدمت‌رسانی دولت را به ریل اصلی خودش برگرداند، و ضمن امیدآفرینی و احیا امید در کشور ایران اسلامی را از انزوا نجات داد، شاید هیچ دوره‌ای در  دوران انقلاب اسلامی مثل اواخر دهه ۹۰ نبود که کشور دچار انزوا شده باشد.

وی ادامه داد: شهید رئیسی با همکاری مرد ادب و اخلاق و خدمت و از اصحاب جبهه مقاومت شهید امیر عبداللهیان با تلاش شبانه‌روزی تحول مهمی ایجاد کردند و کشور را در  ادامه مسیر توسعه و تعالی به سمت قله‌های پیشرفت یاری کردند.

نظر شما