شناسهٔ خبر: 67281179 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه:

حضور حداکثری در انتخابات قدرت چانه‌زنی نظام را افزایش می‌دهد

تربت حیدریه- فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: حضور حداکثری در انتخابات قدرت چانه زنی نظام را افزایش می‌دهد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ علی رضا یعقوبیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مجموعه بسیج و سپاه قرار نیست از نامزدی حمایت کند و مهمترین اصل سلسله مراتب در سپاه و بسیج مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات و رقم خوردن یک حماسه سیاسی است.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: خلق حماسه سیاسی و مشارکت حداکثری در انتخابات قدرت چانه‌زنی نظام را بالا می‌برد و امروز نگاه شهدای خدمت و همه شهدا به صندوق‌های رٱی است.

وی بیان کرد: احترام به انتخاب مردم و همکاری با دولت منتخب وظیفه همگان است و در دوران کمتر از ۳ سال خدمت شهید رئیسی، جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان از یک بایکوت خارج شد و این مرهون عزت و ولایت‌پذیری و ولایتمداری و حضور میدانی شهدای خدمت در همه عرصه‌ها بود.

یعقوبیان افزود: خلق حماسه سیاسی و مشارکت حداکثری در انتخابات قدرت چانه‌زنی نظام را بالا می‌برد و امروز نگاه شهدای خدمت و همه شهدا حضور مردم پای صندوق‌های رأی است.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه گفت: امروز رسالت همه نخبگان، خواص و اقشار مختلف مردم دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات است که قدرت نظام را افزایش می‌دهد.

وی با بیان اینکه بعد از جنگ تحمیلی هیچکدام از رؤسای جمهور به جز شهید رئیسی نمره قبولی از ولایتمداری نگرفتند، گفت: تمکین از ولایت فقیه و ولایت‌پذیری تنها راه حل مشکلات کشور هست و این در حالی است که بسیاری از کشورهای دنیا آرزو دارند چنین رهبری مقتدر و در عین حال هوشمند و با درایت داشته‌باشند.

یعقوبیان با اشاره به اینکه باید رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که بتواند راه شهید رئیسی را ادامه دهد، افزود: شهید رئیسی با تکیه بر توانمندی و ظرفیت‌های داخلی و با اخلاص و توکل بر خدا برای ایران اسلامی آبرو خربد و به گونه‌ای در این کمتر از سه سال خدمت کرد که بسیاری از مشکلات را که روزی به تحریم‌ها گره زده‌بود نیز رفع شد.

نظر شما