شناسهٔ خبر: 67281155 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

استاندار البرز: ۱۳۴۵ شعبه اخذ رای در البرز پیش بینی شده است

طبق گفته ی رییس حوزه انتخابات استان البرز ۱۳۴۵ شعبه اخذ رای در استان تدارک دیده شده که بیش از ۶۰ درصد آن متعلق به شهرستان کرج است طبق گفته ی رییس حوزه انتخابات استان البرز ۱۳۴۵ شعبه اخذ رای در استان تدارک دیده شده که بیش از ۶۰ درصد آن متعلق به شهرستان کرج است

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، مجتبی عبداللهی در نشست با نمایندگان فرمانداران که روز پنجشنبه ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ در سالن جلسات میلاد کرج برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان شهیدشان افرود: تفکر جهادی و انقلابی ما غیر قابل کتمان است و دل مان می خواهد رییس جمهوری با این ویژگی انتخاب شود.

وی با اشاره به عملکرد ۳۳ ماهه دولت سیزدهم بیان کرد: الویت ما بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب مشارکت بالایت و همه سلایق در انتخابات شرکت کنند.

رییس شورای تامین استان تصریح کرد: عمل به وعده های دولت سیزدهم بی نظیر بود و اقداماتی جهادی این دولت کمتر بیان شده است.

نماینده عالی دولت افزایش سرانه های درمانی، آموزشی و اشتغال را برخی از تلاش های شبانه روزی دولت سیزدهم و اقدامات شهید جمهور در استان البرز عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: وظیفه شما نمایندگان فرماندار در روز انتخابات تنها رای گرفتن از رای دهندگان است و می بایست تلاش مرد که مشارکت هم افزایش پیدا کند.

طبق گفته ی رییس حوزه انتخابات استان البرز ۱۳۴۵ شعبه اخذ رای در استان تدارک دیده شده که بیش از ۶۰ درصد آن متعلق به شهرستان کرج است.

استاندار البرز افزود: بیش از ۲۴ هزار نفر عوامل اجرایی فرایند انتخابات را انجام می دهند که بیش از ۱۴ هزار نفر از آنها در  ۷۴۴ شعبه اخذ رای شهرستان کرج فعال هستند.

وی با اشاره به عوامل اجرایی شعب اخذ رای ادامه داد: در هر شعبه بین ۱۵ تا ۲۰ نفر حضور دارند تا انتخاباتی سالم، پر شور و بر اساس معیارهای رهبر معظم انقلاب انجام شود.

استاندار تاکید کرد: انتخابات تکمیل کننده تشییع پیکر شهدای خدمت است و می بایست با مشارکت بالا دین خود را به دولت ادا کنیم.

نظر شما