شناسهٔ خبر: 67280962 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۳۹ برنامه در هفته قوه قضائیه برگزار می‌شود

۳۹ برنامه به مناسبت هفته قوه قضائیه در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

عبدالهی رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شعار امسال هفته قوه قضائیه  مشارکت مردمی، اقتدار ملی و عدالت عمومی است گفت: امسال  ۳۹ برنامه در هفته قوه قضائیه در استان برگزار می‌شود.

او افزود: برگزاری میز خدمت، حضور در مساجد برای دریافت مطالبات مردمی، بازدید از مراکز تولیدی و صنعتی در جهت حمایت از تولید، بازدید از زندان‌ها، تجلیل و تقدیر از کارکنان از جمله برنامه‌های هفته قوه قضائیه است.

عبدالهی همچنین به کاهش ۳۵ درصدی مراجعه مردم به مراجع قضایی با برگزاری دادگاه‌های آنلاین و اجرای طرح جهادی، برگزاری ۵۸ هزار و ۸۴۵ فقره دادگاه آنلاین، اجرای ۱۰ طرح جهادی در بیش از ۵۹۷ نقطه استان، برگزاری دادگاه برخط برای اولین بار، برگزاری هزار و ۲۳۰ فقره مزایده برای خرید اموال در مزایده، احیای چهار واحد تولیدی و جلوگیری از تعطیلی ۱۵ واحد، ثبت ۱۱۰ هزار و ۲۹۲ فقره پرونده با کد یکتا، عفو ۱۳۹ نفر، صادر شدن ۸۷ فقره آرای جایگزین حبس با رویکرد محرومیت زدایی، ایجاد هزار و ۱۱۷ مورد اشتغالزایی برای زندانیان را از جمله اقدامات قوه قضائیه استان عنوان کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی همچنین با اشاره به اینکه ۶ طرح عمرانی در حال احداث داریم ادامه داد: برای این طرح‌ها ۷۳ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است.  

نظر شما