شناسهٔ خبر: 67280845 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

انفجار پیک نیک در زنجان جان صاحبخانه را گرفت

زنجان- ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از انفجار سیلندر گاز مایع (پیک نیک) در یک واحد مسکونی و مرگ صاحبخانه بر اثر شدت جراحات خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هادی نوروزی روز پنجشنبه در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره انفجار در سطح شهرستان ابهر، ماموران انتظامی به سرعت به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد، سیلندر گاز مایع( پیک‌نیک گاز) در منزل یکی از شهروندان منفجر شده و صاحبخانه دچار صدمات شدید شده است.
نوروزی با بیان اینکه عوامل امدادی و فوریت های پزشکی به محل اعزام شدند، خاطر نشان کرد: مصدوم که مردی ۳۵ ساله بود به سرعت جهت مداوا به بیمارستان انتقال یافت که متاسفانه در بخش اورژانس بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است، به شهروندان توصیه کرد: با رعایت نکات ایمنی از بروز چنین حوادث تلخ و ناگوار خودداری کنیم.

توقیف ۱۴۰ راس دام سبک قاچاق در سلطانیه
فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه از توقیف ۱۴۰ راس گوسفند قاچاق فاقد هرگونه مجوز از یک دستگاه کامیون باری در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ حسین اصانلو در تشریح این خبر، گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان سلطانیه حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون باری حامل احشام مشکوک شده و کامیون را جهت بازرسی متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازدید مدارک هویتی راننده متوجه نبود مجوزهای لازم برای حمل و نقل احشام شده و کامیون را به همراه ۱۴۰ راس دام سبک قاچاق توقیف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه خاطر نشان کرد:کارشناسان ارزش ریالی این تعداد دام زنده را ۲۱ میلیارد ریال برآورد کردند.

نظر شما