شناسهٔ خبر: 67280831 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر؛

مشارکت سیاسی باید همراه با انتخاب اصلح باشد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، در جمع بسیجیان لردگان گفت: مشارکت سیاسی باید همراه با انتخاب اصلح باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین سید امان الله حسینی صدر، در جمع ارکان حلقه های صالحین در شهرستان لردگان افزود: انتخابات پیش رو‌ بسیار مهم و حائز اهمیت است و مشارکت در این فرایند بزرگ سیاسی باید همراه با انتخاب اصلح باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام  گفت: در مساله انتخاب اصلح، با رجوع به بیانات و نقطه نظرات امامین انقلاب اسلامی و برآیند آیات و روایات اسلامی به این نتیجه می‌رسیم که اصلح کسی است که بتواند راه برون رفت از مشکلات کشور را شناسایی کند و برای آن‌ها راه حل عملی ارائه کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، افزود: اعتقاد داریم یکی از راه حل‌های نجات جامعه از مشکلات موجود، به میدان آوردن ظرفیت‌های مردمی است.

یادگار سالهای دفاع مقدس تاکید کرد: لازمه حل مشکلات جامعه روی کار آمدن و انتخاب شخصی به عنوان رئیس جمهور است که بتواند از همه ظرفیت‌ها در کشور بهترین استفاده را داشته باشد و مشکلات کشور را یکی پس از دیگری حل کند و راه حل این مشکلات را در خود کشور بیابد و دنبال روی کشورهای غربی نباشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی صدر خاطرنشان‌کرد: نگاه به ویژگی‌های سیدالشهدای خدمت شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی از دیگر ملاک‌ها برای انتخاب اصلح می باشد: «شهید آیت الله رئیسی» فرصت بازخوانی الگوی ایده‌آل خدمت و مدیریت در تراز انقلاب اسلامی را به وجود آورد از این رو باید با نگاه به این مفهوم تلاش کنیم تا رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امامین انقلاب را انتخاب کنیم.

وی در پایان افزود: حلقه های صالحین می توانند نقش بسیار مهمی در روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه داشته باشند.

نظر شما