شناسهٔ خبر: 67280384 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نگرانی شدید متحدان بایدن از بی‌برنامگی‌اش برای شکست ترامپ

صاحب‌خبر -
نگرانی شدید متحدان بایدن از بی‌برنامگی‌اش برای شکست ترامپ
خبرگزاری آریا - شماری از متحدان ارشد بایدن، بی‌برنامگی وی برای شکست ترامپ در انتخابات را نگران کننده خوانده و وضعیت کنونی رئیس‌جمهور آمریکا را ترسناک توصیف کرده اند.

استراتژیست‌های دموکرات و مشاوران جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در مورد نحوه فعالیت و رهبری کمپین بایدن در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور ابراز نگرانی کرده‌اند.
به گزارش آکسیوس، در همین رابطه یکی از استراتژیست‌های دموکرات که با کمپین بایدن در ارتباط است عنوان کرده که هنوز هم نمی‌داند، تیم وی چه برنامه‌ای برای شکست دادن دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا دارد.
این فرد در گفتگو با آکسیوس عنوان کرده است: وضعیت ترسناکی است. برای بسیاری از ما که از بیرون در حال تماشا هستیم، مشخص نیست که آیا واقعا رئیس‌جمهور و تیم اصلی وی متوجه وخیم بودن اوضاع شده‌اند و اینکه آیا حتی برنامه‌ای برای اصلاح این شرایط دارند یا خیر.
مقام ناشناس دیگری عنوان کرده است هیچ بحث و برنامه‌ای برای تغییر مسیر کمپین بایدن وجود ندارد. با این حال برخی دیگر از مشاوران بایدن، ادعاهای مقامات و استراتژیست‌های دموکراتی که می‌گویند، نسبت به برنامه مبارزات انتخاباتی بایدن برای ماه نوامبر تردید دارند، کاملا رد کرده‌اند.
نگرانی‌ها در مورد وضعیت بایدن در جریان رقابت‌های انتخاباتی 2024 آمریکا زمانی تشدید می‌شود که بایدن در اکثر نظرسنجی‌های انجام گرفته شده، جایگاه پایینی نسبت به ترامپ داشته است.
در همین راستا، نتایج نظرسنجی‌های انجام گرفته شده حاکی از کاهش حمایت از رئیس‌جمهور در میان رای‌دهندگان سیاهپوست آمریکایی است که حمایت‌هایشان از 86 درصد در سال 2020 به 70 درصد در سال 2024 کاهش پیدا کرده است.
این در حالی است که محبوبیت ترامپ در بین رای‌دهندگان سیاه‌پوست، طی 4 سال گذشته از 7 درصد در سال 2020 به 21 درصد در سال 2024 افزایش پیدا کرده است.

نظر شما