شناسهٔ خبر: 67279913 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

غیبت دو محروم کلیدی

ترکیب سپاهان برابر مس رفسنجان (احتمالی)

تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف مس رفسنجان می‌​رود که دو بازیکن اصلی خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتبال سپاهان در دیدار نهایی جام حذفی به مصاف مس رفسنجان می‌رود و با انگیزه فراوان به دنبال پایان دادن به ۹ سال دوری از قهرمانی در رقابت‌های مختلف است. سپاهان که با پشت سر گذاشتن تیم‌های شمس آذر، استقلال ملاثانی، ملوان و گل‌گهر به مرحله نهایی جام حذفی رسیده است، در دیدار نهایی میلاد زکی‌پور و هادی محمدی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، اما جانشینانی دارد که بتوانند به‌خوبی جای این دو بازیکن را پر کنند.

معمای چارچوب سپاهان

حضور نیما میرزازاد در چارچوب دروازه سپاهان در دیدار با گل‌گهر تنها نکته غافلگیرکننده ترکیب سپاهان در بازی قبل بود. میرزازاد در همان دقایق ابتدایی آن دیدار گل بدی دریافت کرد، اما در ادامه با واکنش‌های خوبی که داشت آن گل را به نوعی جبران کرد تا تیمش یک بازی دیگر را نیز در جام حذفی با پیروزی پشت سر بگذارد. با این وجود احتمال حضور پیام نیازمند، دروازه‌بان دوم تیم ملی نیز در دیدار فینال وجود دارد، اما اگر مورایس بخواهد مانند سایر دیدارهای جام حذفی به میرزازاد بازی دهد باید منتظر حضور در چارچوب باشیم.

تغییرات اجباری در خط دفاع

هادی محمدی به دلیل دواخطاره بودن و میلاد زکی‌پور به دلیل اخراج در بازی قبل، محرومان بزرگ سپاهان در بازی فینال هستند. مورایس به احتمال فراوان به جای هادی محمدی، محمد دانشگر را در دفاع وسط کنار سیاوش یزدانی قرار می‌دهد و در سمت چپ آریا یوسفی همچون دیدار چند هفته پیش دو تیم جایگزین میلاد زکی‌پور خواهد شد تا به همراه رامین رضائیان بازیکنان کناری خط دفاع باشند. محرومیت دو بازیکن در خط دفاع موجب خواهد شد سپاهان روی نیمکت مدافعی نداشته باشد و دستان مورایس از این لحاظ خالی باشد.

کار سخت کریمی و دابو در میانه میدان

خط هافبک مس رفسنجان با فرشید باقری و جلال‌الدین علی‌محمدی بسیار قدرتی است و محمد کریمی و امید نورافکن، به عنوان دو هافبک وسط سپاهان کار سختی مقابل هافبک‌های حریف خواهند داشت. دیگر هافبک سپاهان در میانه میدان که کمی جلوتر از آن دو بازی خواهد کرد، برایان دابو است که در بازی قبل عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت. محمدجواد حسین‌نژاد و عباس حبیبی دیگر هافبک‌هایی هستند که مورایس ممکن است در طول بازی از آن‌ها استفاده کند، همچنین در طول بازی ممکن است فرشاد احمدزاده یا رضا شکاری نیز که در کناره‌ها به کار گرفته خواهند شد نیز به خط هافبک منتقل شوند تا دو مدافع کناری سپاهان نقش وینگر را در حملات بر عهده داشته باشند.

آقای گل به دنبال نخستین گل در جام حذفی

شهریار مغانلو که آقای گل دوباره لیگ برتر در این فصل لقب گرفت، همچون بازی‌های قبل مهاجم نوک سپاهان و البته امید اول مورایس برای گلزنی خواهد بود. مغانلو که در چهار دیدار قبلی جام حذفی گلی نزده است، امیدوار است تا شاید گل قهرمانی را به ثمر برساند. در دو سمت خط حمله همچون دیدار با گل‌گهر فرشاد احمدزاده در راست و رضا شکاری در چپ به کار گرفته می‌شوند. کاوه رضایی، رضا اسدی و علی‌اصغر اعرابی سه مهره هجومی دیگر سپاهان روی نیمکت خواهند بود که به در طول بازی به احتمال زیاد به آن‌ها هم بازی خواهد رسید.

ترکیب احتمالی سپاهان برابر گل‌گهر به شرح زیر است:

نیما میرزازاد (پیام نیازمند)، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، آریا یوسفی، رامین رضائیان، محمد کریمی، امید نورافکن، برایان دابو، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو

نظر شما