شناسهٔ خبر: 67279733 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تا انتخابات

علی آبادی: حضور در پای صندوق رای دفاع از کیان کشور است

علی قورچیان

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با هر فکر و ذهنیت و دینی که در ایران زندگی می‌کنیم باید در انتخابات شرکت کنیم چراکه حضور ما در انتخابات دفاع از کیان کشور ایران است.

صاحب‌خبر -

روح الله لک علی آبادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: انتخابات از نظر بین المللی یک ویترین ایران است. یعنی ما با هر فکر و ذهنیت و دینی که در ایران  زندگی می‌کنیم باید در انتخابات شرکت کنیم چراکه حضور ما در انتخابات دفاع از کیان کشور ایران است. یک عده شهید شدند و برای کشور خود را فدا کردند. امروز نیز حضور ما در پای صندوق رای یک پیامی را برای کشورهای منطقه و حتی کشورهای کل دنیا مخابره می کند.

وی در ادامه اظهار کرد: بله ما دلخوری داریم. مردم ما در حوزه اقتصاد نگرانی‌هایی دارند اما مطمئن باشید مهم است چه کسی در پاستور می‌نشیند. مهم است چه کسی عنان اجرایی کشور را در دست بگیرد. مردم سابقه اجرایی نامزدها را در نظر بگیرند. ممکن است خیلی از نامزدها خوب صحبت کنند اما اینکه در عمل چه کسی می‌تواند این کشتی را به ساحل امن برساند بسیار اهمیت دارد.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده از مردم تقاضا دارم که با هر فکر و سلیقه ای در انتخابات مشارکت کنند. خدا را شکر بنده می بینم که جوری نامزدهای انتخاباتی تعیین شده‌اند که همه سلایق را در برمی گیرد. اگر چپ و راست نکنیم از بالای بالا تا پایین‌ترین حد سلایق را در بین نامزدها داریم. 

وی در ادامه تاکید کرد: همه سلیقه‌ها در بین نامزدها هستند. خواهش بنده از کاندیداها این است که تخریب نکنند. متاسفانه یک رویه‌ای راه افتاده که بنده فکر می کنم الگوبرداری غلط از کشورهای غربی است. وگرنه ما هیچ گاه در انتخابات خود اینقدر توهین و تخریب نداشتیم. ولی گاهی اوقات الگوبرداری‌ها غلط می شود. هر کسی نامزد خود را دوست دارد.

وی افزود: هر فردی می تواند از خوبی‌های نامزد خود دفاع کند اما نباید تخریبی صورت گیرد. انتخابات تمام می‌شود. ما چه دوست داشته باشیم یا نه بالاخره یکی از این شش نفر رئیس جمهور همه مردم ایران خواهد شد و ان شاءالله آن یک نفر همه تلاش خود را برای حل مشکلات مررم به کار گیرد.

انتهای پیام

نظر شما