شناسهٔ خبر: 67279699 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

هیج محدویتی در توزیع گوشت گرم قرمز وجود ندارد

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به روند ۲۹۹ تومانی توزیع گوشت گرم قرمز تنظیم بازاری در استان گفت: هیچ محدودیتی در توزیع گوشت در مازندران وجود ندارد.   

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سیدمحمد جعفری، صبح امروز_پنجشنبه سی‌ویکم خرداد _ در جلسه کارگروه رسیدگی به تأمین گوشت و مرغ استان برگزاری این جلسه را با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست‌جمهوری و ایام تعطیلات پیش‌رو و ضرورت تأمین مایحتاج کالاهای مصرفی شهروندان در استان به‌ویژه گوشت قرمز و مرغ دانست و اظهار کرد: برای آرامش بازار باید گوشت قرمز بیشتری به بازار عرضه شود تا رضایت مردم جلب شود.

وی افزود: نگاه ما توزیع روزانه حداقل ۲۵ تن گوشت گرم قرمز تنظیم بازاری در استان است.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه گوشت قرمز گرم وارداتی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است، گفت: با توجه به این افزایش ذخیره استراتژیک مرغ استان تاکید می‌شود.

جعفری با اشاره به اینکه خوشبختانه جوجه‌ریزی و تولید گوشت مرغ در استان از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است، اضافه کرد: مازندران علاوه بر تأمین مرغ مورد نیاز شهروندان استانی به سایر نقاط کشور به‌ویژه استان تهران ارسال می‌شود و باید در زمینه صادرات آن نیز برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: روند توزیع گوشت گرم قرمز تنظیم بازاری ۲۹۹ تومانی در استان همچنان ادامه دارد و هیچ محدودیتی در توزیع آن وجود ندارد.

نظر شما