شناسهٔ خبر: 67279549 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لیگ ملت‌های ۲۰۲۴؛

ایران ۳ - ۲ هلند؛ دومین پیروزی با طعم لاله‌های نارنجی

تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود از هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ موفق شد از سد هلند بگذرد.

صاحب‌خبر -

تیم ملی والیبال ایران امروز پنج شنبه از ساعت ۱۰:۳۰ و در شهر مانیل فیلیپین به مصاف تیم ملی هلند رفت. «ایوانوف ایوایلو» قضاوت این دیدار بر عهده دارد.

ترکیب ابتدایی ایران:

محمدطاهر وادی، محمد ولی زاده، علیرضا فراهانی، امین اسماعیل نژاد، پوریا خانزاده، میلاد عبادی پور و آرمان صالحی

ترکیب ابتدایی هلند:

وسل کیمینک، نیمیر عبدالعزیز، فابین پلاک، میشل پارکینسون، گیس جورنا، مارتین ون‌گاردرن و روبرت آندرینگا

ست اول؛ ایران ۲۵ - ۲۲ هلند 

این بازی در دست اول با درخشش ملی پوشان ایران و بازی پایاپای هلندی‌ها بسیار جذاب دنبال شد و در میان هلندی‌ها نیمیر عبدالعزیز بیشتر از سایر بازیکنان ملی پوشان را به دردسر انداخت، اما در نهایت این ست با حساب ۲۵ بر ۲۲ به سود ایران خاتمه یافت.

ست دوم؛ ایران ۲۲ - ۲۵ هلند 

بازی بهتر هلندی ها و اشتباهات فردی بازیکنان ایران در این دست نباعث شد هلندی ها پیش بیفتند و اگر چه در مقطعی امتیازات نزدیک و برابر شد اما در نهایت ناین تیم هلند بود که این ست را به سود خود تمام کرد.

ست سوم؛ ایران ۲۵ - ۲۱ هلند 

ملی پوشان والیبال ایران در دست سوم نیز در بیشتر دقایق در کسب امتیاز از هلندی‌ها پیش بودند، اما باز هم رقابت نزدیک بود و در نهایت این ست با حساب ۲۵ بر ۲۱ به سود ملی پوشان ایران خاتمه یافت و بازی در مجموع ۲ بر ۱ شد.

ست چهارم؛ ایران ۲۰ - ۲۵ هلند 

ست چهارم با امتیازگیری تیم هلند آغاز شد و در ادامه میلاد عبادی پور کار را به تساوی کشاند. نیمیر عبدالعزیز در این ست هم هنرمایی خود را به رخ ایران کشید و با درخشش او هلند اختلاف امتیاز دو امتیازی به وجود آورد.  اشتباهات بازیکنان ایران باعث شد تا هلندی ها ۳این دست را به سود خود تمام کنند.

ست پنجم، ایران ۱۵ -  ۱۰ هلند

در ست پنجم این دیدار ملی پوشان کشورمان در یک بازی برتر روی تور موفق شدند با حساب ۱۵ بر ۱۰ به پیروزی برسند و در نهایت دومین برد خود در این دوره از رقابت‌ها را مقابل هلند بدست بیاورند.

ملی پوشان کشورمان فردا ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه به مصاف فرانسه می‌رود.

<div id="video-display-embed-code_19461684"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/8760386/19461684?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما