شناسهٔ خبر: 67279539 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار آذربایجان‌غربی: حذف مافیای کنکور از ثمرات برگزاری آزمون های نهایی است

ارومیه- ایرنا- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری موفق آزمون های نهایی در استان برای بهبود سنجش دانش آموزان در راستای رسیدن به کنکور گفت: حذف مافیای کنکور از ثمرات برگزاری این آزمون هاست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رضا ابراهیمی روز پنجشنبه در بازدید از برخی حوزه های برگزاری آزمون نهایی دانش آموزان دوره دوم متوسطه در ارومیه افزود: آرامش روانی دانش‌آموزان موضوع مهمی است که اولیا و مدیران و کارکنان مدارس همواره در این خصوص نگران بودند که این امر می تواند با برگزاری آزمون نهایی به بهترین میزان برسد.

وی اضافه کرد: استحکام فکری و درسی دانش آموزان و واقعی شدن تاثیر ضریب هوشی برای ورود به دانشگاه‌ها از دیگر مواردی است که با اجرای آزمون های نهایی محقق می شود.

وی با ابراز رضایت از وضعیت برگزاری آزمون نهایی در حوزه‌های مختلف در آذربایجان غربی ادامه داد: با حضور و جهاد کادر اجرایی و تصحیح، شاهد موفقیت در برگزاری این آزمون ها هستیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: البته باید توجه داشت که داشتن مدرک تنها هدف برای زندگی بهتر و با کیفیت تر نیست و هدف های مختلفی می توان برای زندگی متصور بود که باید در مسیرهای گوناگون گام برداشت.

به گزارش ایرنا، از سال جاری رده های دهم، یازدهم و دوازدهم آزمون نهایی برگزار می کنند که نتایج آنها در کنکور ورودی به دانشگاه ها موثر است.

نظر شما