شناسهٔ خبر: 67279445 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

ادی مورفی برای چهارمین بار پلیس بورلی هیلز شد/ بازگشت در ۶۳ سالگی

ادی مورفی درباره بازی در «پلیس بورلی هیلز: اکسل اف» در ۶۳ سالگی گفت که ترجیح می‌دهد هیچ نوع بدلکاری انجام ندهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،ادی مورفی بار دیگر در نقش کارآگاه اکسل فولی با قسمت چهارم این مجموعه فیلم‌ها که ۳ جولای از نتفلیکس پخش می‌شود، بازمی‌گردد.

مهر نوشت:وی اقرار کرد چهار دهه پس از فیلم اصلی که سال ۱۹۸۴ اکران شد، بازگشت به نقش این پلیس مشهور بورلی هیلز، از نظر فیزیکی به این راحتی‌ها نبود.

این بازیگر درباره تکرار نقش این شخصیت در فیلم جدید «پلیس بورلی هیلز: اکسل اف» گفت: احساس پیری کردم. من در ۲۱ سالگی در بورلی هیلز کار کردم و اکنون ۶۳ سال دارم.

وی در ادامه گفت: حالا ترجیح می‌دهم هیچ بدلکاری انجام ندهم. داشتیم سکانسی را فیلمبرداری می‌کردیم و کارگردان گفت «می‌خواهم از این جا بیرون بیایی و از آن پله‌ها پایین بروی» بعد از اینکه فیلمبرداری کردیم، گفت «می‌توانی با حس فوریت بیشتری پایین بیایی؟ سریع تر؟» و من گفتم: نه!

در چهارمین فیلم از این مجموعه، مورفی پس از تهدید جان دخترش به بورلی هیلز باز می‌گردد و با همکار جدیدش کارآگاه بابی ابوت با بازی جوزف گوردون-لویت و دوستان قدیمی جان تاگارت (جان اشتون) و بیلی رزوود (جاج راینهولد) برای کشف یک توطئه همراه می شود.

وی همچنین گفت: حرف من این بود که هیچ کار سختی نمی کنم. با من تماس نگیرید، مگر این که همان نقش‌هایی را که به مورگان فریمن می‌دهید، برای من داشته باشید.

این بازیگر نخستین بار سال ۱۹۸۴ در فیلم «پلیس بورلی هیلز» در نقش اکسل فولی ظاهر شد و در آن فیلم شخصیت وی به کالیفرنیا سفر کرد تا ماجرای قتل دوست دوران کودکی خود مایکی تاندینو با بازی جیمز روسو را حل کند. موفقیت آن فیلم موجب شد تا در سال‌های ۱۹۸۷ و ۱۹۹۴ دنباله‌های آن ساخته شود.

مورفی با یادآوری این که «پلیس بورلی هیلز» اولین فیلمی بود که در آن نقش اول را ایفا کرد افزود: هنوز اگر به خارج از کشور سفر کنم، من را اکسل فولی صدا می‌کنند. اکسل یک انسان است. یک ابرقهرمان یا پلیس فوق‌العاده نیست و می تواند هر کسی باشد که در این جایگاه قرار می‌گیرد، فکر می‌کنم به همین دلیل است که مردم دوستش دارند و البته مهم تر از همه این که او بامزه است.

۲۲۰۵۷

نظر شما